Stelleveske må man vel ha, men noen som har erfaring med de som hører til emaljungavognene? Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal ha lik veske som vogn, men så har jeg jo sett at det finnes så mange andre fine og praktiske også... Hva skal dere ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Altfor mange som er veldig damete. Mannen min vil jo også gå med denHer blir det far som får velge stelleveske. Syns de fleste er så "damete", og han skal jo og gå med den. Han fant vist en på nettet med utskiftbart MOM og DAD skilt, så blir nok den
Samme herVi brukte emmaljunga veska som fulgte med vogna sist. God plass til alt
Etterhvert har vi bare brukt et lite handlenett, siden vi ikke trenger så mye stash lengre.
Vi hadde vår bare hengende på vogna mener jeg å huske. Tror vi brukte andre nett når vi ikke trengte vogna. Emmaljunga veska var veldig bigg. Men med førstemann pakket vi jo med oss et flyttelass bare vi skulle ut døra he he, så godt med masse plassSamme her
Fargen var jeans-sort så ikke spesielt feminin, og gikk ikke veldig mye rundt med den uten vogn.. Antar det blir en som tilhører vogna nå også, men solgte den vi hadde rett før jeg fant ut at jeg er gravid, så ikke bestemt oss for hvilken vogn enda