Stelleveske

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Stelleveske må man vel ha, men noen som har erfaring med de som hører til emaljungavognene? Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal ha lik veske som vogn, men så har jeg jo sett at det finnes så mange andre fine og praktiske også... Hva skal dere ha?

Vi brukte emmaljunga veska som fulgte med vogna sist. God plass til alt :-)

Etterhvert har vi bare brukt et lite handlenett, siden vi ikke trenger så mye stash lengre.

Sist brukte vi den som fulgte med vogna, men den er ødelagt så vi må ha ny.

Tror vi går for Stokke. Den finnes i en farge som matcher vogna og den ser praktisk ut med mange små lommer inni. :)

Jeg hadde ikke og skal ikke ha emmaljunga sin veske denne gangen heller. Synes den er for løs og 'slamsete'. Har funnet en veske som er litt hardere og stødigere, tåler litt mer vann , og har litt mer rom og inndelinger:-)

Hadde emmaljunga som matchet vogna, den skal jeg ikke ha nå. Den ble veldig slapp og stygg. Vet ikke hva jeg skal ha enda, må ut å se, vanskelig å vurdere på nettbutikk.

Eg og er på leiting etter stelleveske! Vill ikkje ha emaljunga si, får skal den matche vogna vert den nesten heilt kvit! Har noen noe tips kor og kvilke merke som er bra/praktiske?

Vi skal bruke stelleveska som kommer med vogna den har god plass og virker fin med flere lommer. Fulgte også med en stellematte :)

Vedlegg

• 1451647376948.jpg
    1451647376948.jpg
    80,8 KB · Visninger: 83
Fikk med simo sin når eg kjøpte vogn. Ellers så hadde eg vare brukt vanligveske. Syke priser på mangen av dei så blir dei ikkje brukt lenge. Da hadde er heller kjøpt ein dyr vanlig veske som eg kunne bruk senere og :)

Her blir det far som får velge stelleveske. Syns de fleste er så "damete", og han skal jo og gå med den. Han fant vist en på nettet med utskiftbart MOM og DAD skilt, så blir nok den :)
Helt enig! Altfor mange som er veldig damete. Mannen min vil jo også gå med den:)

Har simo sin i samme farge som vogna fra sist gang og blir nok å bruke den denne gangen og. Sånn i forhold til far så er den ikke feminin så han skal tåle å bruke den :) Kanskje jeg kjøper en skikkelig veske med litt strl litt etterhvert, for det hadde ei venninne sist og det husker jeg at jeg og kunne tenkt meg den gangen. Får se :)

Jeg har storksak bobby etter storebror, er veldig fornøyd med den:)

Mannen likte best den fra Stokke av de jeg hadde sett på, så da går vi for den. :)
Praktisk glidelås ser det ut til, som går på skrå slik at man kommer godt til nedi vesken.

ImageUploadedByBV Forum1451677216.479632.jpg

ImageUploadedByBV Forum1451677226.877905.jpg

Vi brukte emmaljunga veska som fulgte med vogna sist. God plass til alt :-)

Etterhvert har vi bare brukt et lite handlenett, siden vi ikke trenger så mye stash lengre.
Samme her:)
Fargen var jeans-sort så ikke spesielt feminin, og gikk ikke veldig mye rundt med den uten vogn.. Antar det blir en som tilhører vogna nå også, men solgte den vi hadde rett før jeg fant ut at jeg er gravid, så ikke bestemt oss for hvilken vogn enda;)

Med første hadde jeg simo stelleveske, som fulgte med vogna kjempepraktisk og med stor plass :) men den var ganske stor! Denne gangen kjøpte jeg meg bare en fin, vanlig svart skinnveske med plass til det viktigste :)

Samme her:)
Fargen var jeans-sort så ikke spesielt feminin, og gikk ikke veldig mye rundt med den uten vogn.. Antar det blir en som tilhører vogna nå også, men solgte den vi hadde rett før jeg fant ut at jeg er gravid, så ikke bestemt oss for hvilken vogn enda;)
Vi hadde vår bare hengende på vogna mener jeg å huske. Tror vi brukte andre nett når vi ikke trengte vogna. Emmaljunga veska var veldig bigg. Men med førstemann pakket vi jo med oss et flyttelass bare vi skulle ut døra he he, så godt med masse plass :-)

Vi har kjøpt en fra skiphop. Den har stellematte, en ekstra veske til å ha flasker i, og en til å ha lit klær eller annet stelleutstyr man måtte trenge å ta med seg. Samt regulerbare stroppe slik at den passer på vogna :)

Vi går for en svart nøytral. Men vognen vi kjøpte hadde merkelig nok ikke en orginal stelleveske til seg.så hva vi ender opp med vet eg ikke

Back
Topp