Stelleveske

Mummimamma-20

Andre møte med forumet
Mulig det allerede er en tråd om dette, men jeg prøver likevel :)

Nå i disse ønskelistetider så bruker jeg litt tid på å sikle på stellevesker ;) Det er jo så mange lekre! Og litt gøy å se etter noe babyrelatert som også er ganske mye til meg ;) Skal dere ha stelleveske, i så fall hvilken?

Jeg er førstegangsfødende, så er relativt grønn på hva som er praktisk... Jeg har sett både på sånne fine som i grunn kan brukes som vanlig veske også (f.eks storksak sine og skiphop duet two in one), samt den til Ida Ising. Noen erfaringer? :)

Jeg hadde, den enkleste typen, samme merke og farge som vogna. Brukte den et fåtall ganger. Hadde ikke brukt et formue på det :) blir å bruke samme nå hvis behovet melder seg.

Jeg har hatt flere, bl.a jujube, basson, babybjørn hardbag, emmaljunga.

Denne gangen har jeg basson og babybjørn, samt en vanlig veske med plass til det nødvendige :)

Jeg har en fra sist fra Littlephant, så blir vel å bruke den. Men sikler veeeeldig på Storksak x Bugaboo i svart skinn, men 4000,- eh, det skjer ikke dessverre. ;)

Jeg vant en storksak i julekalender, så jeg blir å bruke den. Men man kan jo alltids bare bruke en litt stor veske og. :)

Har bare en vanlig emmaljunga:)

Her ble det en helt vanlig en ;) 399,- tror jeg den kosta :p ser ikke greia med å bruke fler tusen på en stelleveske...

Jeg kjøpte en på Barnashus som er vanntett, just nå husker jeg ikke merke på den. Men synes den var litt kul. Koster normalt 1800 tror jeg, men var 25% rabatt. Og når svigers ville sponse oss med den, så takket jeg ikke akkurat nei. :D

Jeg har en Emmaljunga som jeg er lei :rolleyes: Ilandsproblem ja. Men ønsker meg en med større åpning for husker den ble litt trang (haha ikke tenk koffert eller fødsel nå da! Fnis)

Har en litt stor svart Tiger-veske som funker like godt som stelleveske i permisjonstida som på todagers jobbreiser når jeg ikke er i permisjon. Pappan er uansett ikke interessert i noen standard stelleveske og tar like gjerne en liten sekk med på/under vogna når han er på tur.

Vi har den som fulgte ned Emmaljunga vogna. Helt basic, men ålreit, mstcher stoffet på vogna, og har akkurat passe med plass :)

Storksak + Bugaboo stelleveske i nylon skal jeg ha. 1749,- på barnas hus. Skal hente den i morgen :)

Har en fra oioi hobo. Kjempefornøyd med den og har brukt den kjempemye.

Back
Topp