Stelleveske

Jeg har tenkt at den gangen jeg blir gravid så skal jeg ha totally og så etter den i Paris i helgen. Men fantes ingen steder så nå må jeg finne ut en ny. Blir vanskelig
har du vært på den fysiske butikken i oslo?
 
Jeg aner ikke hva jeg skal ha, men redd jeg ikke kommer til å bruke tusenlapper på en slik som dere gjør, må tydeligvis være lekker ;)

Må først finne ut hvilken vogn jeg skal ha :)
 
Jeg kjøpte en fra Elodie details sist. Den har vert helt super og vi bruker den enda. Valgte denne da den ikke ser så feminin ut på mannen, og han har hatt den med seg kjempe masse rund omkring uten å skjems.
ImageUploadedByBV Forum1450192548.477082.jpg

Kanskje jeg kjøper en til hvis jeg kommer over noen kupp/må ha.
 
Nei har ikke vært i Akersgata. sendte bare en mail og spurte...tenkte siden den ikke var på lager i Paris hvor det er mange butikker så var jeg nysgjerrig på om den fantes i oslo
bajs... det var liksom siste håpet for min del :s tror ikke jeg orker å reise til utlandet for å finne den.. jeg er så sinnsykt redd for å fly :s
 
bajs... det var liksom siste håpet for min del :s tror ikke jeg orker å reise til utlandet for å finne den.. jeg er så sinnsykt redd for å fly :s
Ja jeg har sååå sykt lyst på den og har alltid tenkt at den skal jeg ha som stelleveske. Kunne jo sendt en mail til Sverige for å høre om de har den og om man kan kjøpe per telefon ?! Vet ikke hvilken annen veske jeg skal kjøpe som var sånn som den
 
Ja jeg har sååå sykt lyst på den og har alltid tenkt at den skal jeg ha som stelleveske. Kunne jo sendt en mail til Sverige for å høre om de har den og om man kan kjøpe per telefon ?! Vet ikke hvilken annen veske jeg skal kjøpe som var sånn som den
jeg har tenkt så mye på den veska at det blir nesten på grensa til tvangstanker :p jeg kommer til å lete land og strand rundt for å få tak i den! mulig jeg må spørre familien til barnefar i usa om de kan hjelpe meg :p men da må jeg vente til jeg er mange nok uker og kan avsløre det for de... men det blir kanskje litt kleint å spørre de! *ler*
 
jeg har tenkt så mye på den veska at det blir nesten på grensa til tvangstanker :p jeg kommer til å lete land og strand rundt for å få tak i den! mulig jeg må spørre familien til barnefar i usa om de kan hjelpe meg :p men da må jeg vente til jeg er mange nok uker og kan avsløre det for de... men det blir kanskje litt kleint å spørre de! *ler*
Men du...ser ut som størrelse medium og petit finnes. Jeg syns medium var litt liten men den er bedre enn ingen totally. Hva har man egentlig oppi der da? Kan jo være mm holder...
 
Men du...ser ut som størrelse medium og petit finnes. Jeg syns medium var litt liten men den er bedre enn ingen totally. Hva har man egentlig oppi der da? Kan jo være mm holder...
jeg ville helst hatt den største. men medium KAN jeg leve med! jeg har ikke melkekjertler, så jeg må bruke mme uansett. denne veska er jo perfekt til oppbevaring for det. så legne jeg faktisk får PLASS til flaskene i ytter-lommene da..
 
Back
Topp