Stelleveske

Hulda

Forelsket i forumet
Dere som har barn fra før, hvor stor i cm bør en stelleveske være...? Har lyst til å gå til innkjøp av en Marc Jacobs veske eller lignende, er ikke så fan av fargeklatter, tøyvesker og andre ting som kommer opp når en googler stellevesker....
 
Jeg skal ha en Louis vuitton totally som stelleveske. Men strl i cm er jeg veldig usikker på :s
 
Jeg skal ha en Louis vuitton totally som stelleveske. Men strl i cm er jeg veldig usikker på :s
Jeg så på den selv. Syns medium var litt liten og den store var selvfølgelig utsolgt. Men tenker at jeg har veldig lyst på den. Har Neverfull og tror den store totally er samme størrelse som den store i totally...men kjekt med de lommene på utsiden og glidlåsen
 
Totallyen er jo ikke så stor.. Men vet om mange som har både den og neverfull... Akkurat fått meg en Louis vuitton noé til jul fra mannen, så blir nok ikke en til:p
 
Jeg har en stort Ida ising som er akkurat passe stor.
 
Jeg så på den selv. Syns medium var litt liten og den store var selvfølgelig utsolgt. Men tenker at jeg har veldig lyst på den. Har Neverfull og tror den store totally er samme størrelse som den store i totally...men kjekt med de lommene på utsiden og glidlåsen
så kjedelig at de er utsolgt for den store :( Jeg har virkelig låst meg på at jeg skal ha den, så jeg MÅ få tak i den!! :p
neverfull har vel ikke lommer på utsiden..? *om jeg husker riktig*
 
da jeg fødte vesla mi for 8 år siden (pjuh! føler meg gammel!) så hadde jeg brio stelleveske som fulgte med vogna. den var stor og romslig, men ikke større enn at den gikk på "utsiden av vogna" om du skjønner. Hadde plass til det meste. men den var av stoff og veldig "slaskete". vil IKke ha en slik igjen!
 
Totallyen er jo ikke så stor.. Men vet om mange som har både den og neverfull... Akkurat fått meg en Louis vuitton noé til jul fra mannen, så blir nok ikke en til:p
Whoop!!! hvilken fikk du?? :D <3 (drømmer om en veske til jul jeg også.. men vi pusser opp hele kjelleren så det blir nok ikke noe dyrt på meg i år *snufs*)
 
Whoop!!! hvilken fikk du?? :D <3 (drømmer om en veske til jul jeg også.. men vi pusser opp hele kjelleren så det blir nok ikke noe dyrt på meg i år *snufs*)

Den som heter Louise Vuitton Noé :) Den er vintage, men ser helt strøken ut :-D Må prøve å spille svært overrasket på julaften :p...
 
(ikke at jeg MÅ ha noe dyrt altså!!! bare følte for å si det! :p men jeg pleier å få litt fine ting av og til ;) )
 
Den som heter Louise Vuitton Noé :) Den er vintage, men ser helt strøken ut :-D Må prøve å spille svært overrasket på julaften :p...
nå må jeg google! :D jeg elsker vintage LV <3
 
googlet, og den var strøøøken <3 heldiggris! gratulerer!! :D
 
så kjedelig at de er utsolgt for den store :( Jeg har virkelig låst meg på at jeg skal ha den, så jeg MÅ få tak i den!! :p
neverfull har vel ikke lommer på utsiden..? *om jeg husker riktig*
Nei Neverfull har ingen lommer på utsiden. Men tror de er sånn ca like i størrelsen. Så tror jeg må ha stor totally...
 
Nei Neverfull har ingen lommer på utsiden. Men tror de er sånn ca like i størrelsen. Så tror jeg må ha stor totally...
da blir det en stor totally på meg også! mihi!
 
da blir det en stor totally på meg også! mihi!
Dårlig nyheter. Skrev en mail til louis vuitton fikk dette til svar:
In regards to your query, we regret to inform you that the Totally GM has been discontinued and there are currently no foreseeable plans to restart production of this item. Therefore, we are unable to assist you further with your request.
 
Dårlig nyheter. Skrev en mail til louis vuitton fikk dette til svar:
In regards to your query, we regret to inform you that the Totally GM has been discontinued and there are currently no foreseeable plans to restart production of this item. Therefore, we are unable to assist you further with your request.
Oh no...følg med på finn. no! Kanskje noen selger en som er i fin stand :)
 
Oh no...følg med på finn. no! Kanskje noen selger en som er i fin stand :)
WHAT???????????? det er ikke FAIR!!! :( Da må jeg følge med på finn selv!! shit altså, det der var ikke noe morro! jeg har ønsket meg den LENGE til stelleveske! :(
 
WHAT???????????? det er ikke FAIR!!! :( Da må jeg følge med på finn selv!! shit altså, det der var ikke noe morro! jeg har ønsket meg den LENGE til stelleveske! :(
Jeg har tenkt at den gangen jeg blir gravid så skal jeg ha totally og så etter den i Paris i helgen. Men fantes ingen steder så nå må jeg finne ut en ny. Blir vanskelig
 
Back
Topp