Stelleveske

guestxy

Glad i forumet
Januarlykke 2016
En av de få tingene jeg mangler nå til den lille er stellevesker - men hva er praktisk og lurt å kjøpe?

Det finnes jo mange flotte designer, men jeg tenker vi må ha noe som ikke mannen skjemmes av å bli sett med :P Samtidig at den er praktisk og rommer det en skal ha med seg. Vi bor såpass langt unna butikker, og synes det er vanskelig å vurderer vesker på nettet da de ofte ligger ute med kun et bilde og ingen videre informasjon om vesken.

Hvilken stellevesker har dere funnet ut at passer deres bruk? =)

På jollyroom har de en fin svart til petit cherie som jeg har litt lyst på, men har en som kom med vognen da :p den har forresten vært på tilbud nå også :)

Jeg har en mørk turkis fra OiOi, kjøpt på babyshop da jeg hadde en 25% rabatt-lapp helt mot slutten av forrige svangerskap (var ikke blandt de billigste). Jeg syns den er super. Ikke alt for "jentete", men nok. Den er stor da (noe jeg personlig liker), med mange rom/lommer og god plass :D Kommer til å bruke den denne gangen også, selv om det hadde vært kjekt med en ekstra (kanskje litt mindre), sånn at jeg har noe å bytte mellom :P

En av de få tingene jeg mangler nå til den lille er stellevesker - men hva er praktisk og lurt å kjøpe?

Det finnes jo mange flotte designer, men jeg tenker vi må ha noe som ikke mannen skjemmes av å bli sett med :p Samtidig at den er praktisk og rommer det en skal ha med seg. Vi bor såpass langt unna butikker, og synes det er vanskelig å vurderer vesker på nettet da de ofte ligger ute med kun et bilde og ingen videre informasjon om vesken.

Hvilken stellevesker har dere funnet ut at passer deres bruk? =)
Jeg fikk denne i gave av mamma (plukka den ut selv) :-)

http://www.ellos.no/skip-hop/stelle...=46&Ns=RankValue3|1&selArt=720826&pr=0C1B2S3T

Den er fenomenal av hva jeg kan se så langt!:D Har jo ikke fått "testa den ut" enda, men den har god nok plass til det jeg har tenkt å ha i den, så jeg er fornøyd!:-)

Det er så individuelt. I forrige barselgruppa jeg var i så var meningene skikkelig delte. Jeg hadde ei som var helt ok fra babyshop sist. God innredning - men den var ikke vanntett. Det mener jeg er et must på vinteren.

Denne gangen går jeg for emmaljunga-veska som hører til vognen. Innredninger virker fin. Også kan den impregneres! ;)

åå, takk for svar! :) Har ikke tenkt over at feks Ellos selger stellevesker :P Da ble det jo mye mer utvalg også! :)

Jeg har fått klar beskjed fra mannen om at jeg ikke får kjøpe stelleveske før han har godkjent den :P Snakk om å være pen på det :P

Det er så individuelt. I forrige barselgruppa jeg var i så var meningene skikkelig delte. Jeg hadde ei som var helt ok fra babyshop sist. God innredning - men den var ikke vanntett. Det mener jeg er et must på vinteren.

Denne gangen går jeg for emmaljunga-veska som hører til vognen. Innredninger virker fin. Også kan den impregneres! ;)
Jeg har også veska som fulgte med emmaljunga vogna og har vært kjempe fornøyd med den:) kommer også til å bruke den denne gangen :)

åå, takk for svar! :) Har ikke tenkt over at feks Ellos selger stellevesker :p Da ble det jo mye mer utvalg også! :)

Jeg har fått klar beskjed fra mannen om at jeg ikke får kjøpe stelleveske før han har godkjent den :p Snakk om å være pen på det :p
Var ikke klar over at de solgte jeg heller, før jeg tilfeldigvis kom over det da jeg skulle bestille noe for min mor fra der:-P
Haha, for en pertentlig mann!;)

Back
Topp