Stelleveske

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har dere kjøpt stelleveske?
Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva slags stelleveske jeg skal gå for.

Jeg har sett noen fine i skinn men syntes de er så dyre og vet ikke om jeg vil bruke så mye penger på en. Men så husker jeg ho hvor avhengig jeg var av stelleveske sist og brukte den daglig... jammen ikke lett dette her hehe :P

Har dere kjøpt stelleveske?
Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva slags stelleveske jeg skal gå for.

Jeg har sett noen fine i skinn men syntes de er så dyre og vet ikke om jeg vil bruke så mye penger på en. Men så husker jeg ho hvor avhengig jeg var av stelleveske sist og brukte den daglig... jammen ikke lett dette her hehe :P

Har kjøpt en brukt en jeg.. Husker ikke hvilket merke det var, men det virka stor og god, og ikke slitt..
Det at der er god plass er det viktigste for min del :D
Kjøpte en for 350,- og synes egentlig det var nok :p er jo så mye annet og en skal ha..

Har kjøpt en brukt en jeg.. Husker ikke hvilket merke det var, men det virka stor og god, og ikke slitt..
Det at der er god plass er det viktigste for min del :D
Kjøpte en for 350,- og synes egentlig det var nok :p er jo så mye annet og en skal ha..

Så bra du har funnet en som du liker og som du fikk kjøpt til en litt billigere penge :)

Jeg liker egentlig å kjøpe brukt og nesten alt til lillebror er brukt, men jeg har ikke finni noen som jeg liker som har hvert brukt... ikke det jeg har ikke funnet så mange jeg liker i utgangspunktet :P Så er vogna brun så føler at det ikke er alt som passer i fargen heller...

Fikk med på kjøpet da jeg kjøpte bilsete:D
Besafe merke;)

Så greit da :)

Har hvert innom babybutikken men de hadde så dårlig utvalg syntes jeg... vanskelig er det å finne en hvertfall :P

Hadde litt forskjellig her, men ikke veldig mye. Men syntes denne var grei, og mannen hadde ikke noe imot å evnt bruke den heller siden den ikke var veldig kjerringveske:p hihi

Hadde litt forskjellig her, men ikke veldig mye. Men syntes denne var grei, og mannen hadde ikke noe imot å evnt bruke den heller siden den ikke var veldig kjerringveske:p hihi

Det er jo litt greit at ham er villig til å ta med seg stelleveska ja :) jeg må.npk bare fortsette å leite etter en skjønner jeg :P

Det er jo litt greit at ham er villig til å ta med seg stelleveska ja :) jeg må.npk bare fortsette å leite etter en skjønner jeg :P

Veldig greit:)

Må vel det. Har du sjekket nettet da?

Så noen som hadde funnet sånn "innlegg" med lommer for å ha i vanlig veske her Inne istedet for stelleveske. Er det noen som vet hvor man får tak i sånn?

Så noen som hadde funnet sånn "innlegg" med lommer for å ha i vanlig veske her Inne istedet for stelleveske. Er det noen som vet hvor man får tak i sånn?

Nei det er vet jeg ikke.. har du tenkt til å bare bruke en vanlig veske da? :)

Har ikke helt bestemt meg enda :p vil ikke ha en stelleveske som ser ut som en typisk stelleveske, men de som jeg har sett på som ser ut som en vanlig veske koster så alvorlig mye :p

Jeg skjønner. Jeg vil ha en enkel, praktisk, fin og stor, men det er ikke så lett å finne når jeg egentlig vet så godt hvordan jeg vil ha den :P jeg vil egentlig ha den gamle stelleveska jeg hadde til frøkna men den har jeg ikke lenger haha :P

Ja :D

Her blir det Kaos stellesekk/veske.
Den er mørk blå med brune skinn detaljer.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1429128543.088498.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1429128543.088498.jpg
    53,7 KB · Visninger: 41
Ja jeg har ikke sett de før jeg da. Men får man hengt den på vogna?

Ut fra det jeg har skjønt så er de nye i år. Det var ei venninne som hadde sett reportasje på God morgen Norge med norske baby/barneprodukter 2015 og kjøpte den på Kaos sinne nettsider etter det i januar eller februar. Jeg har sikla på den siden og spart litt så nå står den klar i stua ;)

Du får hengt den på vogna ja
ImageUploadedByBV Forum1429129403.056729.jpg

Ut fra det jeg har skjønt så er de nye i år. Det var ei venninne som hadde sett reportasje på God morgen Norge med norske baby/barneprodukter 2015 og kjøpte den på Kaos sinne nettsider etter det i januar eller februar. Jeg har sikla på den siden og spart litt så nå står den klar i stua ;)

Du får hengt den på vogna ja
Vis vedlegget 112674

Kult :) så er det litt gøy å ha noe som ikke alle andre har :)

• Liker
Reactions: H&H
Back
Topp