Stelleveske

~MineSøteSmå~

Har ei prinsesse på 2,venter en prins i april 15<3
Aprilbarna`15
Hvilken stelleveske skal dere ha og hvorfor? Skal kjøpe ny (selv om jeg egentlig er fornøyd med den vi hadde til prinsessa) så alle gode tips mottas med takk :)

storksak elizabeth ;)

Aaaaner ikke!

Har sett på storksak lucinda, slik som marna haugen har;) hehe! Syntes den var fin og så ut som en vanlig veske:)

Jeg er så blank.. Må man ha stelleveske?

vurderer en av di her to meen klare ikke bestemme meg over hvem som er mest praktisk :/

Vedlegg

• 1418637688948.jpg
    1418637688948.jpg
    41,2 KB · Visninger: 40
Må nok bruke den jeg har fra før.
Shoppet en del andre ting til lille, siden vi ikke har noe gutteting, så da må nok stelleveske nedprioriteres.
Men har en simo stelleveske i lys beige, som passer til de fleste vogner (håper jeg).

Det jeg må kjøpe er iallfall krok til å feste stellevesken på søskenvognen med. :-)

vurderer en av di her to meen klare ikke bestemme meg over hvem som er mest praktisk :/
De så fine ut!
Klarte ikke å se hvordan rommene osv er utifra bildene, men greit å ha iallfall et mindre rom inni til småting.
Så ikke alt flyter rundt i ett stort rom.
Er du opptatt av at ting skal matche, bør du jo også tenke over hvordan vogn og farge du skal ha. :p
Men ville iallfall valgt en hvor du har plass til stelleunderlag, men det følger jo oftest med, og at den har noen smårom.
Kanskje også et rom med glidelås, til nøkler osv.

De så fine ut!
Klarte ikke å se hvordan rommene osv er utifra bildene, men greit å ha iallfall et mindre rom inni til småting.
Så ikke alt flyter rundt i ett stort rom.
Er du opptatt av at ting skal matche, bør du jo også tenke over hvordan vogn og farge du skal ha. :p
Men ville iallfall valgt en hvor du har plass til stelleunderlag, men det følger jo oftest med, og at den har noen smårom.
Kanskje også et rom med glidelås, til nøkler osv.

begge di to har store å små rom, med glidlås å stelleunderlag ;) men den som følger med vogna æ ska ha såg så stiv ut.. (den hvite å blå) den andre så æ på i butikken, virka kjempegrei egentlig. .

begge di to har store å små rom, med glidlås å stelleunderlag ;) men den som følger med vogna æ ska ha såg så stiv ut.. (den hvite å blå) den andre så æ på i butikken, virka kjempegrei egentlig. .
Da tar du den du har sett på! :-)
Selv har jeg en myk (brun) og en litt stivere (beige).
Og jeg liker faktisk den stive. Den kan stå selv på gulvet, mens den andre detter sammen. :-)

Har lyst på storksak! Har ikke bestemt meg for hvilken enda... Må være en som mannen også tør å gå med

Back
Topp