Stelleveske?

ønsker&håper

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hei! Har dere kjøpt dere stelleveske/ har ei fra før dere er fornøyde med?

Noen erfaringer med emmaljunga sine? Har jo kjøpt meg vogn derfra, og lurer på om jeg skal kjøpe ei veske i samme farge..

Tips tas imot med takk! :-))

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har emmaljunga veske, og den syns jeg har vært helt knall. Masse plass og lommer inni der.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skulle ha ei sånn fancy ei, men endte opp med emmaljunga si... Mannens ønsker ble etterfulgt ,for en gangsskyld ;)

Vi hadde (har) den fra emmaljunga sist. Veldig praktisk og grei, men dritstygg etter min mening :-p

Sikler på denne fra Storsak

ImageUploadedByBV Forum1403727339.157944.jpg

Vi hadde (har) den fra emmaljunga sist. Veldig praktisk og grei, men dritstygg etter min mening :-p

Vis vedlegget 66429

Ooh, den var fiin. Må inn å se xD Syns heller ikke at emmaljunga sine vesker er så veldig fine..

Emmaljunga var jeg fornøyd med. Så solgte jeg den med vogna, og skulle prøve Juju-be. Den hadde jeg hørt så mye bra om. Men den likte jeg ikke.
Nå har jeg kjøpt en stoor veske i "skinn" på en barnebutikk i Danmark. Håper jeg blir fornøyd med den:) Husker ikke merket da.

Vi hadde (har) den fra emmaljunga sist. Veldig praktisk og grei, men dritstygg etter min mening :p

Vis vedlegget 66429

Den storsak'en der var lekker! Var innom å så igjennom flere typer de hadde og så utrolig fine?! Jeg er solgt :-) blir en sånn på meg! Takk for tips!

Jeg har en storksak i brunt, deilig skinn og har begynt å bruke den allerede :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Æ bruke ei veske ifra Lycke æ, itj stelleveske,men fungere fint som det allikevel :)

Back
Topp