Stelleveske

Prøvere

Betatt av forumet
Dere som har barn fra før...hvor viktig er det med stelleveske i forhold til en litt større vanlig veske?

Man må på død og liv ikke ha stelleveske. Vet det er en del som kjøper store, vanlige vesker i stedet for de syns de er finere.

Det j syns var genialt med egen stelleveske er at man kan alltid ha utstyr liggende klart og så er d bare å hive den med seg, sambo syns også den var grei å ha med siden det tydelig var stelleveske og ikke bare en vanlig veske

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg hadde fyst ei gammal stelleveska så eg arva, men der rauk glidelåsen ette ei stund.
Hadde ikkje råd til dyr stelleveska, så fant ei stilig snoopy veska t 50kr på -nille ;)
_MG_7677_medium.jpg

E av denne modellen
slide01.jpg

Vedlegg

• snoopy.jpg
    snoopy.jpg
    104 KB · Visninger: 28
  • slide01.jpg
    slide01.jpg
    54,4 KB · Visninger: 42
Last edited:
tenkte evt å bruke en vanlig veske, men det er et godt poeng at sambo også skal bruke den :) han fikk panikk når det var snakk om vogn som ikke var sort! :p

Kan absolutt bruke en stor veske. Men liker å ha en fast veske til barna, som alltid er fylt med det nødvendigste.

Jeg syns det var greit med stelleveske, vi kjøpte den som hørte til vognen. Den satt godt på og mannen syns den var grei.

På den andre siden må jo du gjøre akkurat hva du syns er best.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er smart å tenke på at mannen skal også ha den med seg, syns jeg da :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi hadde for øvrig også den som hørte til vogna. Fikk den med når vi handla vogn!

Jeg er litt usikker på hvilken veske jeg skal bruke.
Har en stelleveske fra storksak og en stor veske med "ben" på med mange fine rom :) Evt kjøpe til romdeler :)

Men bruker jeg storveska blir den nokk kunn stelleveske frammover.
sendt fra Note 3 - sengekos

Her er bilde av begge veskene.
den mørke er breiere men den lyse er smal men litt høyere.

Aner ikke hvorfor bilde blir skjeivt :@

Vedlegg

• 1400054676392.jpg
    1400054676392.jpg
    81,6 KB · Visninger: 55
Her er bilde av begge veskene.
den mørke er breiere men den lyse er smal men litt høyere.

Aner ikke hvorfor bilde blir skjeivt :@

Har akkurat samme veske fra storksak, den lyse med mønster. Gler meg til å bruke den, den e so kul:-)

De har mange fine unisex stellevesker på etsy som ikke ser ut som en direkte stelleveske, for oss som har maskuline menn som tror de vlir homo om de må holde en veske (håpløst....) :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp