Stelleveske

Får ta meg en kikk da :) lurer på å dra innover å bestille vogn neste uke, så da kan jeg jo prøve og se hvilke som passer best til vognen også! ;) men svart er jo liksom greit å bruke litt til vanlig også ;)
 
Tror jeg bare har bestemt meg for å kjøpe stelleveske som hører til vogna, jeg :) emmaljunga sine altså! De er jo ikke så ille :)

Og dersom pappaen skal ha henne så er det kanskje best med ei som ser ut som ei stelleveske, og ikke vanlig veske ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Emmaljunga pleier selge vognene med stelleveske forresten ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De er vel ikke inkludert i prisen, er de vel? :)
Jeg trudde man måtte kjøpe det i tillegg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kommer ann på hvor du kjøper.. som regel er det inkl i prisen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det sa ikke hu i butikken noe om :/ hun sa det var ekstrautstyr.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det sa ikke hu i butikken noe om :/ hun sa det var ekstrautstyr.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan butikk handler du i?
Har du f.eks sjekket i ålesund? Alle butikker jg har vært i eller kontaktet så har stellevesken vært med i prisen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvordan butikk handler du i?
Har du f.eks sjekket i ålesund? Alle butikker jg har vært i eller kontaktet så har stellevesken vært med i prisen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Baby Comfort :) både Molde og Ålesund


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg vill ha en så billig og enkel som mulig :p kan gjerne kjøpe brukt så lenge den ikke er slitt. Stelleveske er noe jeg ikke prioriterer å legge mye penger på.
 
Fikk tilbud om å kjøpe en emmaljunga fing brukt stelleveske til 500.- noen som vet hva prisen er til vanlig?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Emmaljunga sportsutgaven... ligger på nypris fra 750,- ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1395598741615.jpg
    1395598741615.jpg
    39,3 KB · Visninger: 16
  • 1395598767671.jpg
    1395598767671.jpg
    22,6 KB · Visninger: 17
De er vel ikke inkludert i prisen, er de vel? :)
Jeg trudde man måtte kjøpe det i tillegg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kjøpte den som hører til vogna, ble superfint! :) men den var i tillegg, litt under tusenlappen tror jeg.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg kjøpte den som hører til vogna, ble superfint! :) men den var i tillegg, litt under tusenlappen tror jeg.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, synes egentlig ikke at de er så ille altså :) så er det jo en overkommelig pris!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Min fulgte med vognen, brio. Helt grei veske. Blir stas å finne den frem igjen til nestemann


Gutt 11
Baby sep.14
 
Emmaljunga selger stelleveske som ekstrautstyr ja. Men enkelt butikker velger å "gi" den på kjøpt. Har sett litt rundt, og du har da som regel betalt for den i prisen på vogna.. Mange legger heller på litt på prisen, og kan dermed "gi bort" stelleveska ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Vi gikk for en svart, typisk stelleveske forrige gang, og kommer til å bruke den nå og. Den er oversiktelig og grei, og veldig nøytral i stilen. Jeg måtte styre meg kraftig og la den fine med blomstermønster være siden pappaen skulle trille masse tur han også ;)
 
Emmaljunga selger stelleveske som ekstrautstyr ja. Men enkelt butikker velger å "gi" den på kjøpt. Har sett litt rundt, og du har da som regel betalt for den i prisen på vogna.. Mange legger heller på litt på prisen, og kan dermed "gi bort" stelleveska ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app


I sverige følger den med i prisen ihvertfall :) å der er det jo uansett litt billigere :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp