Stelleveske.

Så mange fine stellevesker! Jeg har også lyst på! Han likte ingen av de som jeg likte, så vi endte opp med en som vi fikk på salg som ikke er så pen, men han syntes den var best i utseende av de vi har sett på :( han liker ikke dem som ser ut som vesker, de må se ut som stelleveske, ellers nekter han å bruke de :(

Sent from my iPhone using BV Forum
Det har vi løst ved at vi har hver vår, fikk stelleveske av svigers etter at jeg hadde kjøpt, byttet den til en sort nøytral en. :)

Føler jeg har så utrolig mange vesker fra før av, er det egentlig nødvendig med en egen stelleveske? Hvorfor i så fall :p? Hvis ja så skal jeg nok kjøpe en, hvis det ikke er helt nødvendig tror jeg kanskje jeg bare bruker en veske jeg har :)

Føler jeg har så utrolig mange vesker fra før av, er det egentlig nødvendig med en egen stelleveske? Hvorfor i så fall :p? Hvis ja så skal jeg nok kjøpe en, hvis det ikke er helt nødvendig tror jeg kanskje jeg bare bruker en veske jeg har :)

Har du en stor og romslig veske fra før så holder nok det.

Jeg liker de forskjellige rommene. Et til bleier, et til smokker og smekker, et til søppel (brukte våtservietter i poser feks) et til flaske (melk eller vann), et til mine ting som mobil, nøkler osv. Et til liggeunderlaget og våtservietter.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det jeg syntes er litt viktig med en stelleveske er at den er lett å rengjøre innvendig, har en del lommer så det er enkelt å holde den ryddig og at man finner det man skal ha fort. Bortsett fra det så er det vell ikke så nøye

ImageUploadedByBV Forum1394300112.430502.jpg

Vi tenker på denne fra Storksak så kan begge bruke den. :-) blir litt tull å bruke mye penger på to stykker. aubrey heter den.

Brukte en bag fra dakine i str small sist, og kommer sikkert til å gjøre ett denne gangen også :) her får barna et par bager i "sitt" mønster med matchende toalettmapper til, så har de til bagasje i nok år :)

Mange stilige stellevesker her ja! :) Jeg har en fra Emmaljunga som hører til vognen, kjøpte den til storebror og kommer til å bruke både vognen og veska nå også :)

198092.jpg
Emmaljunga sin :)

Back
Topp