Stelleveske.

Lilleanda

Første gang
Mailykke <3
Hvilken stelleveske har dere kjøpt eller sett på?

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1393945736.572082.jpg
Jeg har kjøpt fra storksak. Kostet litt, men er helt gal etter vesker og falt pladask for den...

Jeg har enda ikke klart å finne stelleveske, og jeg kjenner det begynner å irritere meg.. :gen113
Jeg vet akkurat hvordan type det skal være , (har sett det for meg i hodet), men jeg har bare ikke funnet den i real life enda:gen026..... Arg!!!!

Kanskje får jeg noen gode råd via denne tråden her.:gen014

Det som er viktig for meg er at den er sort, som vognen og at den er relativ nøytral.
Det er like viktig for meg at mannen er komfortabel med den,såvel som meg:greet015.

Jeg har bestilt stelleveske fra en designer. Han lager den nå. Den blir svart, og skal også kunne brukes senere. Gleder gleder meg :-)
Mannen min liker veldig godt både designeren og hans verk, så intet problemfor han å bruke denne stelleveska:-)

Denne fra Babymel, betalte 399,-

babymel_satchel_nappy_bag_black_waxy1_1.jpg

img59278306.jpg

Jeg har kjøpt denne stellevesken fra Storksak tror det var Elizabeth quilted den het.
Er så utrolig fornøyd med både utseende, kvaliteten og ekstra utstyret.
Det er også et pluss at den ser ikke ut som en stelleveske så jeg kan bruke den når den tiden er over.

Kjøpte en stor Toteveske fra H&M til 150kr jeg! Bytter så ofte vesker at det er greit med litt billige vesker. Så lenge den har flere rom og har plass til litt skift så er jeg glad

Kjøpte fra Barnas Hus til rundt 399 eller noe i den dur. Enkel, praktisk, passer vår sorte vogn, og ikke for feminin for mannen. I tillegg er det med sammenleggbar stellematte, steril lomme til smokk og termolomme til tåteflaske :) Masse rom :) Er ikke kresen på design.

Stelleveske endret.jpg.jpg

ImageUploadedByBV Forum1393960319.315895.jpg
Har kjøpt denne fra storksak, og liker den veldig godt!

Skal melde meg inn i den babybokklubben og få stelleveske som jeg har gått og siklet på ett år snart :)

Og så har jeg faktisk planer om å prøve å sy en stelleveske. Fant en fantastisk på nett, som kan brettes ut til stellematte, men jeg nekter å betale 1200,- for en stelleveske!

Jeg har BabyDan sin stelleveske (tror jeg) Har samme veske som jeg kjøpte til eldstemann og han er 6 år. Den er helt grei, svart og passer til vognen. Den har en stellematte og mange praktiske rom! Kostet 399 tror jeg da jeg kjøpte den...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har TFK stelleveske i sort. Mange praktiske funksjoner, stellematte, isolerende flaskeetui etc. Den klikkes enkelt på håndtaket på vogna, og tåler veldig godt en regnskur. Ikke så lekker som skinnveskene jeg ser her på tråden, men veldig funksjonell!! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så mange fine stellevesker! Jeg har også lyst på! Han likte ingen av de som jeg likte, så vi endte opp med en som vi fikk på salg som ikke er så pen, men han syntes den var best i utseende av de vi har sett på :( han liker ikke dem som ser ut som vesker, de må se ut som stelleveske, ellers nekter han å bruke de :(

Back
Topp