Stelleveske

utålmodig

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har tenkt så langt frem at dere har bestemt dere for hvilken stelleveske dere skal ha?

Jeg ønsker meg ny til nestemann. Har så lyst på en i skinn denne gangen, en praktisk en med god plass. Noen tips? :)

Den jeg skal vinne, selvsagt ;)

Nei, altså, jeg kunne tenke meg en ny, den første er godt brukt til to barn, og det hadde vært greit med en ny, men det blir antakelig en rimelig, igjen. Den har funket fint til to barn denne, den er bare en anelse oppbrukt.

Nei, men har en jeg vant fra babyverden her for 2 år siden :) Elsker den. Ju-Ju-Be heter den :)

Vedlegg

• Ju-Ju-Be Be All Evening Vines3.jpg
    Ju-Ju-Be Be All Evening Vines3.jpg
    24,7 KB · Visninger: 75
Den jeg skal vinne, selvsagt ;)

Nei, altså, jeg kunne tenke meg en ny, den første er godt brukt til to barn, og det hadde vært greit med en ny, men det blir antakelig en rimelig, igjen. Den har funket fint til to barn denne, den er bare en anelse oppbrukt.

Hvilken skal du vinne da? ;)

Jeg synes denne er fin:
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ctPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/579533[3]
Både jeg og mannen kan bruke den:)

Nå har jeg ingen barn fra før av, så jeg er ute i litt god tid kan man vel si... :smiley-ashamed008

Merkelig markedsføring.

"Kommer med stellematte og thermopose, Størrelsen passer de fleste laptoper.

Joda, så kan den brukes etter babyperioden også, tanken er lur den altså, men når jeg er ute etter stellevesk er jeg ikke ute etter noe som rommer en laptop... Jeg skal ha plass til et par bleier, minst et helt klesskift, kluter, en leke, og "halve livet mitt". Ved langturer må den romme 4-5 bleier og fullt klesskift til begge ungene, og tusen kluter.

Så moro! Jeg vant faktisk også en stelleveske her for nesten 2 år siden:) Vant den dagen før jeg ble mamma for første gang:D

Moro. :D Den samme typen eller en annen?

Min lille snuppe var vel mellom 6 og 9 mnd tror jeg :P

Veldig fornøyd med den så kommer til å bruke den neste gang også :)

Merkelig markedsføring.

"Kommer med stellematte og thermopose, Størrelsen passer de fleste laptoper.

Joda, så kan den brukes etter babyperioden også, tanken er lur den altså, men når jeg er ute etter stellevesk er jeg ikke ute etter noe som rommer en laptop... Jeg skal ha plass til et par bleier, minst et helt klesskift, kluter, en leke, og "halve livet mitt". Ved langturer må den romme 4-5 bleier og fullt klesskift til begge ungene, og tusen kluter.

Det med laptop etter babytiden var det som fikk mannen min til å bli med på en sånn passelig lekker stellebag, som var kjønssnøytral ;) Men har den blitt brukt til det? Nope.. :P Så så mye for det, liksom ;)

Moro. :D Den samme typen eller en annen?

Min lille snuppe var vel mellom 6 og 9 mnd tror jeg :p

Veldig fornøyd med den så kommer til å bruke den neste gang også :)

En storksak, men ikke av en type jeg likte så godt. Har ju-ju-be be all, og er greit fornøyd med den, men synes den er så tung! Hvilken har du?

Altså, senest i sommer var vår i bruk, som stelleveske. Elstemann var da 5, den har vært i bruk siden han ble født. (Men, den har fortsatt solkremen i ene ytterlommen, og den ene har klisset noe...) Nå for tiden er vi ikke ofte på sånn tur at vi trenger stelleveske, yngste har dessuten gått over til papirbleier, de tar ikke så stor plass (Jeg oppdaga en dag at jeg hadde gått på jobb med to stykker i jakkelomma...) og hjemme hos mine foreldre har vi noen bleier og et klesskift liggende. Hos min bror har han bleieunger i samme str, og klær om behovet skulle være der. Andre steder tar jeg altså åpenbart et par bleier i jakkelomma.

Men med ny baby blir det tøybleier, bleiepose og kluter igjen. Og behov for klesskift.

Dessuten, om jeg går ned i kjelleren og finner den stelleveska som henger på soverommet mitt p en knagg, er jeg 99% sikker på at jeg finner begge helsekortene i den. De BOR der. Da vet jeg hvor de er, sånn har det vært siden eldste fikk sitt.

stelleveske er stelleveske. Men den jeg har kostet i 2008 200 kroner på et salg. Jeg har fått mye valuta for pengene i 5 år for den.

En storksak, men ikke av en type jeg likte så godt. Har ju-ju-be be all, og er greit fornøyd med den, men synes den er så tung! Hvilken har du?

Jeg har den jeg har lagt inn bilde lengre opp her :) Ju-Ju-Be all :) Synes den er helt grei jeg :) Har jo på vogna og ikke på skuldren så tyngden har ikke noe å si på :)

Jeg må ha ny. Kjøpte brukt sist, og nå er den oppbrukt:p Vil ha en fin en, men hvilken kommer an på vogna. Og så langt har jeg ikke tenkt enda:)

Jeg konkurrerer med Sara om å vinne denne;

En nydelig stelleveske fra Elizabeth Storksak til en verdig av 2000 kroner,

topp100febveske-png.49236

Inni:
719_e.jpg

upload_2013-10-26_22-39-42-png.37298
Walnut

upload_2013-10-26_22-40-58-png.37302
Tan

upload_2013-10-26_22-45-16-png.37304
Dove Grey

upload_2013-10-26_22-46-23-png.37305
Black

upload_2013-10-26_22-52-21-png.37306
Shell

upload_2013-10-26_22-54-41-png.37308
Navy

Og Navy med inniposene ved siden av;
upload_2013-10-26_22-54-14-png.37307

Last edited:
Men det slo meg akkurat, Lykkeliten, denne har jo ingen utenpå-lommer!

Når jeg uansett ikke vinner denne, kommer jeg til å ende opp med en rimlig sak, og lekkert er det ikke, men jeg digger utenpå-lommene på min. Til lommebok, nøkler og sånn når baby er liten og dette er veska mi. til kluter og sånn på biltur, og til solkrem, solbriller og sånn på sommeren...

Hmm, jeg har nå uansett lyst å vinne da...

Du må få deg sånn Tinkafu koppholder med lomme på midten, Sara. De er supergeniale og alt er lett tilgjengelig :)

Jeg konkurrerer med Sara om å vinne denne;

En nydelig stelleveske fra Elizabeth Storksak til en verdig av 2000 kroner,

topp100febveske-png.49236

Inni:
719_e.jpg

upload_2013-10-26_22-39-42-png.37298
Walnut

upload_2013-10-26_22-40-58-png.37302
Tan

upload_2013-10-26_22-45-16-png.37304
Dove Grey

upload_2013-10-26_22-46-23-png.37305
Black

upload_2013-10-26_22-52-21-png.37306
Shell

upload_2013-10-26_22-54-41-png.37308
Navy

Og Navy med inniposene ved siden av;
upload_2013-10-26_22-54-14-png.37307

Med så masse dill dall med, er det noe plass til 1-3 skift, bleier, våtservietter/pose med våt klut, håndkle, ekstra teppe, smekker, middagsglass, kopp med grøt, ekstra smokker, ekstra lue og votter. Bare for å nevne noe :P

Men den var jo griselekker, så jeg skjønner jo at man har lyst på denne :D :)

Back
Topp