Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei, men har en jeg vant fra babyverden her for 2 år sidenElsker den. Ju-Ju-Be heter den
![]()
Den jeg skal vinne, selvsagt
Nei, altså, jeg kunne tenke meg en ny, den første er godt brukt til to barn, og det hadde vært greit med en ny, men det blir antakelig en rimelig, igjen. Den har funket fint til to barn denne, den er bare en anelse oppbrukt.
Jeg synes denne er fin:
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ctPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/579533[3]
Både jeg og mannen kan bruke den
Nå har jeg ingen barn fra før av, så jeg er ute i litt god tid kan man vel si...![]()
Hvilken skal du vinne da?![]()
Så moro! Jeg vant faktisk også en stelleveske her for nesten 2 år sidenVant den dagen før jeg ble mamma for første gang
![]()
Jeg synes denne er fin:
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ctPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/579533[3]
Både jeg og mannen kan bruke den
Nå har jeg ingen barn fra før av, så jeg er ute i litt god tid kan man vel si...![]()
Merkelig markedsføring.
"Kommer med stellematte og thermopose, Størrelsen passer de fleste laptoper.
Joda, så kan den brukes etter babyperioden også, tanken er lur den altså, men når jeg er ute etter stellevesk er jeg ikke ute etter noe som rommer en laptop... Jeg skal ha plass til et par bleier, minst et helt klesskift, kluter, en leke, og "halve livet mitt". Ved langturer må den romme 4-5 bleier og fullt klesskift til begge ungene, og tusen kluter.
Så fin! Har sett på en storksak selv, så får se hva vi tar oss råd til!
Kjenner til den med å være ute i god tid. Jeg visste hvilken vogn vi skulle ha 1 år før vi begynte å prøve forrige gang![]()
Moro.Den samme typen eller en annen?
Min lille snuppe var vel mellom 6 og 9 mnd tror jeg
Veldig fornøyd med den så kommer til å bruke den neste gang også![]()
En storksak, men ikke av en type jeg likte så godt. Har ju-ju-be be all, og er greit fornøyd med den, men synes den er så tung! Hvilken har du?
Jeg konkurrerer med Sara om å vinne denne;
En nydelig stelleveske fra Elizabeth Storksak til en verdig av 2000 kroner,
![]()
Inni:
![]()
Walnut![]()
Tan![]()
Dove Grey![]()
Black![]()
Shell![]()
Navy![]()
Og Navy med inniposene ved siden av;