Stelleveske

fru_88

Betatt av forumet
Noen som har noen tips om fine og praktiske stellevesker?

Skriv gjerne opp link også :-)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Jeg har fått penger av svigermor til jul, så jeg har planer om å kjøpe Smallstuffveske, den med stjerne, i cognacfarge :) Hvis jeg finner den i cognacfarge da!

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Jeg hører rykter om at Smallstuffveska i den fargen jeg vil ha ikke er å få bestilt før i April igjen :( Så da sparte jeg de pengene! Men har funnet en annen fra Babymel som jeg skal kjøpe i stedet! 1000 kr billigere enn Smallstuff, pluss at jeg får 15% rabatt - det kan jeg like ;)

Av en eller annen grunn er stelleveske det jeg synes er mest håpløst å finne i jungelen av alt babyutstyret. Har prøvd å titte litt på det når jeg har vært i babybutikker, men blir helt demotivert og gir opp med en gang. Synes alle er like, og har virkelig ikke peiling på hva jeg skal se etter.
Hvis jeg ikke får det i gave tror jeg kanskje at jeg venter med å kjøpe det til etter fødselen. Så får jeg heller bruke en kiwi-pose eller noe fram til det.

Hvis jeg ikke får det i gave tror jeg kanskje at jeg venter med å kjøpe det til etter fødselen. Så får jeg heller bruke en kiwi-pose eller noe fram til det.
Det er jo begrensa hvor stor plass et par bleier, noen våtservietter og et skift tar, så mest sannsynlig er det plass i en av veskene du allerede eier ;) Mest sannsynlig i en a veskene jeg allerede eier også, men en ny stelleveske er min gave til meg fordi jeg syns jeg fortjener det etter 9 måneders graviditet, hvorav tre måneders kvalme og syv måneders bekkenløsning og -låsning ;) Men enig med deg, det er søren ikke lett å finne en!!

Jeg endte opp med Smallstuff - en stjerne i mocca fargen, kommer i posten en av dagene ;)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Back
Topp