Stelleveske

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Hvilken type har dere/har dere lyst på? :-)

115846_1_2_4.jpg

ALMA av Bystroom har vi kjøpt:) Det var den jeg hadde sett meg ut, og fikk kjøpt den på salg :)

Kan dere ikke forestille litt om stelleveskene dere kjøper, hvordan de er oppi og sånn? :D

ImageUploadedByBV Forum1385376368.723662.jpg

Skip hop dash. Har den fra før, og er veldig fornøyd, så kommer til å bruke den igjen. :D

Sent from my iPad using BV Forum

Skal ha emmaljunga sin, samme farge som vognen :)Vis vedlegget 41130

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har samme, som står til vogna:).. Fornøyde med den, da den tilfredstiller alle våre krav, å jeg ikke er så opptatt av å ha det fineste og mest moteriktige:p.. Jeg er ikke et veskemenneske, så bruker ikke veske til vanlig, derfor viktigst for meg at den rommer alt jeg og baby trenger, og er praktisk i bruk:)..

Vi har samme, som står til vogna:).. Fornøyde med den, da den tilfredstiller alle våre krav, å jeg ikke er så opptatt av å ha det fineste og mest moteriktige:p.. Jeg er ikke et veskemenneske, så bruker ikke veske til vanlig, derfor viktigst for meg at den rommer alt jeg og baby trenger, og er praktisk i bruk:)..

Som jeg skulle sagt det selv! Mobil, bankkort og nøkkler er somregel med meg overalt og da holder et par lommer i jakken mer enn nok ;)
Kan ikke huske sist jeg sprang rundt med veske.. Hehe

Har nettopp kjøpt denne og er veldig fornøyd:)
1385398963407.jpg

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det har jeg jaggu ikke tenkt på.... følger det en me vogna så tar jeg den.... skulle jeg drérimot måtte kjøpe en utenom så håper jeg det finnes en med små cupcakes på =D

jeg har en svart brio, så tenker å bruke den..

Kan jo fortelle hvilket merke som absolutt ikke duger! Fikk av samboer en
"Elodie Details black edition" til jul i fjor, kostet 1200,- tror jeg. Kjempe fin er den, men kvaliteten er super dårlig? Glidelåsen går i stykker, henger seg fast og stoffet rakner! Absolutt ikke en god stelleveske dessverre :(

Lilleprinsen har i alle fall ett "innsidebilde" av Alma stellevesken jeg kjøpte :)

http://lilleprinsen.no/ALMA

Anbefaler å se på bildene, min forklaring er nok rotete! :P

Det er tre store rom, det midterste er litt mindre enn de ytterste, og kan lukkes med egen glidelås.
I de åpne veskerommene har det ene to og tre (om jeg husker rett) små lommer på hver side, passelig til småting, og den andre har en større lomme.

I tillegg er det lommer på utsiden. På kortsiden av vesken er det lommer med glidelås, på ene langsiden er det lommermed magnetknapper.
Leser i beskrivelsen at vesken har 8 innvendige åpne lommer, et midtrom med glidelås, og 3 utvendige lommer.

I tillegg til stellevesken følger det med en bystroom toalettmappe, en smekke, nøkkelbånd og et slags tisseunderlag (ca. 50 cm langt).

Jeg gleder meg til å ta ta den i bruk!! Nå ligger den bare på det fremtidige barnerommet full i bleier som niesen min har vokst utav, hehe.

Kan emmaljunga stellevesken stå av seg selv på gulvet?? Et av mine viktigste punkt da jeg klikker hvis den faller om når den skal brukes :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan emmaljunga stellevesken stå av seg selv på gulvet?? Et av mine viktigste punkt da jeg klikker hvis den faller om når den skal brukes :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min står ihvertfall av seg selv på gulvet:).. Men emmaljunga har flere varianter, så vet ikke om alle gjør det da:p

Back
Topp