Stelleveske

Den var veldig fin, typisk å være for sent ute :P er den forresten lett å henge på vognen? Var vanskelig å se på bildet..

Sent from my iPhone using BV Forum

Den var veldig fin, typisk å være for sent ute :P er den forresten lett å henge på vognen? Var vanskelig å se på bildet..

ImageUploadedByBV Forum1383076220.222893.jpgslik ser den ut når den henger på vogn. Har ikke kjøpt vogn selv enda så jeg vet ikke hvor lett det er. Men det følger med små håndtak til å henge den opp med. I tillegg til lengre håndtak hvis den skal brukes over skuldrene. Jeg har mailadressen til den butikken som solgte vesken. Du kan få den om du vil høre om de evt kan sende en til deg?:)

Åh får litt lyst på en fin skinnveske istedenfor...

Åh får litt lyst på en fin skinnveske istedenfor...

Du er ikke den eneste! :p

Sent from my iPad using BV Forum

Vis vedlegget 37831slik ser den ut når den henger på vogn. Har ikke kjøpt vogn selv enda så jeg vet ikke hvor lett det er. Men det følger med små håndtak til å henge den opp med. I tillegg til lengre håndtak hvis den skal brukes over skuldrene. Jeg har mailadressen til den butikken som solgte vesken. Du kan få den om du vil høre om de evt kan sende en til deg?:)

Takk! Send gjerne over adressen, så kan jeg høre med de om de vil få den inn igjen.

Skip hop duo deluxe svart kjøpte vi. Hva skal man ha i stelleveska? Stelleteppe? flaskevarmer? noen som har noen tips?

Svart emmaljunga, men med blomstrete mønster på sidene. Ikke klart å finne den på nett, og gadd ikke lete frem noe bilde vi har tatt av den:p Men vet ikke om vi blir å bruke den denne gangen eller om vi kjøper en ny. Har lyst på tfk vogn så vil ha stelleveske som matcher. Hehe

Skip hop duo deluxe svart kjøpte vi. Hva skal man ha i stelleveska? Stelleteppe? flaskevarmer? noen som har noen tips?

Her er noe av det jeg husker som var med sist:
- rompesalve (inotyol)
- våtservietter
- bleier
- minst ett komplett klesskift, gjerne to bodyer
- gulpeklut
- stellematte var inkludert i stelleveska vår
- saltvannpipetter til rens av øyne i perioder, var mye plaget med tåreganger som ga fra seg mye puss
- fuktighetskrem til mor og barn
- antibac
- ammeinnlegg
-
- helsekort til barnet (til å ha med på kontroll, pleide å glemme det hjemme om det ikke var med i stelleveska)
- nøkler
- lommebok
- mobiltelefon

Guttungen brukte hverken smokk eller flaske, men for de som bruker det kan det jo være greit med en ekstra smokk eller to, flaskevarmer og mme.

Jeg aner ikke! Sist hadde jeg en fra allerhand, den var så kjedelig, og ikke hadde den plass til noe :p

Back
Topp