Den heter Timie og Leslie2014frø, hvilke veske er det du har kjøpt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Termin med første frø 12.februar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den heter Timie og Leslie2014frø, hvilke veske er det du har kjøpt?
Den var veldig fin, typisk å være for sent uteer den forresten lett å henge på vognen? Var vanskelig å se på bildet..
slik ser den ut når den henger på vogn. Har ikke kjøpt vogn selv enda så jeg vet ikke hvor lett det er. Men det følger med små håndtak til å henge den opp med. I tillegg til lengre håndtak hvis den skal brukes over skuldrene. Jeg har mailadressen til den butikken som solgte vesken. Du kan få den om du vil høre om de evt kan sende en til deg?Du er ikke den eneste!Åh får litt lyst på en fin skinnveske istedenfor...
Vis vedlegget 37831slik ser den ut når den henger på vogn. Har ikke kjøpt vogn selv enda så jeg vet ikke hvor lett det er. Men det følger med små håndtak til å henge den opp med. I tillegg til lengre håndtak hvis den skal brukes over skuldrene. Jeg har mailadressen til den butikken som solgte vesken. Du kan få den om du vil høre om de evt kan sende en til deg?
Takk! Send gjerne over adressen, så kan jeg høre med de om de vil få den inn igjen.
http://www.voyages.no/2013/05/stellevesker-fra-la-timi-leslie.html her er butikkenSent from my iPhone using BV Forum
Ser at de har den i brun på miintoSent from my iPhone using BV Forum
Kjøpte den på miinto.no for ca 1500kr. Var denne butikken som solgte den gjennom miinto http://www.voyages.no/2013/05/stellevesker-fra-la-timi-leslie.html . Ser ut som miinto.no selger den i brun enda. Men du kan jo sende mail til dem og høre om de evt kan sende en til deg hvis du vil ha svart.Oi! Super fin. Hva heter den? Hvor har du kjøpt den? Pris?nå blei jeg gira!
Skip hop duo deluxe svart kjøpte vi. Hva skal man ha i stelleveska? Stelleteppe? flaskevarmer? noen som har noen tips?