stelleveske

Så mange fine vesker! :)

Det ble stelleveske på meg likevel :p ;) Jeg har sett på praktiske løsninger, men fant ut at det er best med en ren stelleveske.

Fikk denne av min snille mann i dag, plukket selv ut på Barnas Hus ;)
allerhand-carry-on-bag-modern-1.jpg

Litt dårlig bilde, var vanskelig å finne en til akkurat den modellen jeg valgte. Men den er veldig praktisk inni, og mannen mente vi måtte ha en, spesielt siden vår første var en skikkelig gulpebaby og trengte både gulpekluter og masse skift forrige gang.

Min erfaring, er at det er veldig sjeldent far trenger stelleveske... Han brukte ikke stellevesken en eneste gang alene med første... var jo jeg som gikk hjemme på dagtid, og ettermiddagene og helgene var vi jo sammen=) denne bagen er også utrolig stor, god og romslig! Har en simo stellebag fra sist, men den tror jeg ikke blir mye brukt siden denne er både penere, større og det er flere rom i. Følger også med stelleunderlag. kostet litt mer enn vi hadde planer om å bruke på stellebag, men jeg valgte å unne meg denne....fordi jeg fortjener det! haha. Men den kan i det minste brukes som vanlig veske etterpå!=)

Pappaen her var veldig aktiv og mye ute da han hadde perm med storesøster, og stellevesken var alltid med, så her har vi litt forskjellige erfaringer ;)

Pappaen her var veldig aktiv og mye ute da han hadde perm med storesøster, og stellevesken var alltid med, så her har vi litt forskjellige erfaringer ;)

Pappaen her var også aktiv. Men var jeg som gikk hjemme da hun var liten. Og vi gjorde mye sammen. Skulle vi på lengre turer, var vi altså sammen... og dersom han f, eks kjørte alene en tur, så hadde han jo stelleveske i bilen, og da tror jeg virkelig ikke han hadde skjems uansett form eller farge! Såpass tåler han!=) Hehe

Jeg har fra Simo, men de har sluttet produksjon av den nå :(. Veldig fin og praktisk. Men venninna mi kjøpte en fra babyshop som kostet 500 kr, veldig fin og var i svart farge..

Back
Topp