stelleveske

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Har dere stelleveske? Jeg har laget en tråd på generelt-forumet der jeg spør om alternativ til stelleveske, men tenkte jeg måtte høre hva dere bruker her inne :)

Selv finner jeg ikke den forrige stelleveska, noe som er veldig irriterende og derfor vet jeg ikke om jeg orker bruke penger på ny. Jeg vurderer en liten hendig sekk eller veske som jeg kan bruke i steden for, men jeg finner ingen som jeg synes er praktiske til å ha på vognen og som er fine og rimelige :P

Lurer også på det samme. Synes stelleveskene er upraktiske og store!
Vurderer bare en veske fra hm el no sånt... syns også den lille barnedekken fra fjellreven er kul, mn trolig for liten? Den er jo også barnehagesekk når den tid kommer:)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Ebay ca 150 kroner :p

Takk for tipset, men vil ha en som passer med vogna, enten sort eller noe i en ren farge, som f eks en lilla fjellreven sekk :)

Lurer også på det samme. Synes stelleveskene er upraktiske og store!
Vurderer bare en veske fra hm el no sånt... syns også den lille barnedekken fra fjellreven er kul, mn trolig for liten? Den er jo også barnehagesekk når den tid kommer:)

Jeg har selv sett på det, og synes også den er liten, samtidig nesten litt upraktisk med rommene. Jeg har sett på denne: http://www.smartkids.no/hjem/lilla_haglofs-corker-xs-ryggsekk_136195_92

Tror de er betydelig rimeligere på XXL, men spørs også hvor praktisk denne er. Tenkte sjekke den ut etterhvert :)

Fjellreven mini er på tilbud på gmax til 349 nå... skal teste den ut litt der:)

Hm, på nettet? Jeg var innom Gmax i går og den var ikke på tilbud.

Jeg hadde egentlig to, men har nok i ren iver og giverglede gitt vekk begge en gang ;) Er veldig god på å rydde og gi vekk diverse :P Så måtte ut å se, kjøpte på barnas hus til 599, men den ser ut som en vanlig veske, så kan brukes etterpå også (det var det jeg ville, for mange stellevesker er så stygge, tåpelig å bruke masse penger på det når det er en så begrenset periode den brukes) :)

Har vanlig veske, kjøpte LV-kopi i Tyrkia i sommer. Ligner kanskje litt på denne, hvert fall størrelsemessig.
louis-vuitton-bag.jpg

Kjøpte en sånn en på ebay til å ha oppi den, så får den litt flere rom. Koster jo ingenting, og veska kan jeg bruke videre :)
$T2eC16F,!)8E9s4l5-(tBS!jp0jDk!~~60_12.JPG

Har en helt nøytral og praktisk vanlig stelleveske fra Brio. Kostet vel en 5-600 kr på Barnas Hus.
Skulle gjerne hatt noe litt finere, som den lykkeliten90 viser bilde av over her, men vi har tenkt slik at det skal være en veske som både jeg og mannen kan bruke. Tror han hadde følt seg veldig ukomfortabel med å bruke en stelleveske som så ut som en vanlig dameveske :P

Jeg hadde gulpeunge sist, så jeg vet av erfaring at det ikke er så dumt med en stor og romslig stelleveske med plass til mange skift og gulpekluter ;)

Jeg har en som hørte til emmaljunga vogna som er helt grei. Åsså fikk jeg denne av svigerfar som fødebag:) synes den er så fin og den er god og romslig så kommer nok til å bruke den som stelleveske å:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1380797926331.jpg
    1380797926331.jpg
    36,7 KB · Visninger: 74
Har den som fulgte med vogna (emmaljunga), og en graco-veske jeg kjøpte på ebay (300 kr) :-)

142643.jpg

3tb_130412153608cl3a249518.jpg

Min erfaring, er at det er veldig sjeldent far trenger stelleveske... Han brukte ikke stellevesken en eneste gang alene med første... var jo jeg som gikk hjemme på dagtid, og ettermiddagene og helgene var vi jo sammen=) denne bagen er også utrolig stor, god og romslig! Har en simo stellebag fra sist, men den tror jeg ikke blir mye brukt siden denne er både penere, større og det er flere rom i. Følger også med stelleunderlag. kostet litt mer enn vi hadde planer om å bruke på stellebag, men jeg valgte å unne meg denne....fordi jeg fortjener det! haha. Men den kan i det minste brukes som vanlig veske etterpå!=)

Back
Topp