Stelleveske!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Litt tidlig å begynne å tenke på kanskje, men ettersom vi har alt fra før er dette egentlig det eneste jeg trenger. Den vi har nå er så stygg! Jeg ønsker meg en som ser ut som en veske, som jeg også kan bruke som veske når stelletiden er over :) Noen som har noen tips, eller erfaringer? Noen som har sett seg ut en allerede? :)

Sniker litt fra nov 13 for å vise deg stelleveska vår:
ImageUploadedByBV Forum1380470316.905958.jpg

Den er fra Marc Jacobs :) Planer om å bruke den etter poden blir "stor"!

Oi, den var fin! Hvor er den kjøpt? Fare for at Marc Jacobs er litt utafor min prisklasse, men brått kan man ønske seg til jul ;)
Jeg bestilte den på bloomingdales.com og fikk den på døra hos sambo som bodde i USA, det ble litt billigere sånn.. Tror jeg ga 2000,-.Men du kan fortsatt få den hjem til Norge. Da koster den 2700,- ca. Jeg tenkte på at jeg ville ha en lekker stellebag men også en lekker veske til senere :)

Du kjenner ingen i USA som kan sende den i posten til deg, da?

Jeg vil kanskje anbefale å skaffe en rinelig og grei stellwveske som er kun det-en stelleveske. Jeg fikk med på kjøpet som matcjet vogna f.eks. :-)
Når den laaaange tiden du bruker stellevesken har gått, er den kanskje slitt, du er kanskje lei osv.. så kan du jo heller kostw på deg en pen NY veske da istede ;)

★☆★Duppedingsen★☆★

Jeg ville også ha en veske som ser ut som en vanlig veske, og som kan brukes etterpå denne gangen. Så jeg har kjøpt denne: http://shop.dapperbabybag.com/aspen/

De hadde aldri sendt til land utenfor USA/Canada før, men fikset både shipping og betalingsløsning bare for meg, super service! Har jo ikke fått testet den enda, men er veldig fornøyd med den så langt :)

Den var praktisk! Likte innsiden godt!

Hvis det var min veske du siktet til, så er den veldig praktisk ja :) Masse rom både utenpå og inni. Det er en stor veske, jeg får angst av for lita veske der jeg ikke finner det jeg skal ha. Og så var det så genialt at det var stropper til å bruke den som ryggsekk synes jeg! :)

Brukte en stooor stellevæske de første ukene sist, til jeg innså at det stort sett holder med 2 bleier, en pakke våtservietter og et skift, gikk da over til å bruke en mini fjellreven-sekk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også lyst på ny veske, men tviler på at mannen vil bruke en dameveske... Forrige gang hadde vi stelleveske som hørte til vogna, med god plass til skift og var fornøyd med den. Men hadde vært fint med en som var penere også da... Hvordan fester dere disse verkene på vogna da tro?

Oi det er fjernt for meg å bruke så mye penger på en stelleveske..men hvis dere har god råd så er dere i en helt annen situasjon enn meg:) Jeg håper på at den brukte barnevognen jeg skal kjøpe også inneholder en stelleveske med på kjøpet. Ellers ser jeg opp til min storesøster som bare brukte en vanlig side-skulderveske, de store mannevarientene av sidevesker. For er det ikke det det egentlig er, bare med litt mange rom?

Oi det er fjernt for meg å bruke så mye penger på en stelleveske..men hvis dere har god råd så er dere i en helt annen situasjon enn meg:) Jeg håper på at den brukte barnevognen jeg skal kjøpe også inneholder en stelleveske med på kjøpet. Ellers ser jeg opp til min storesøster som bare brukte en vanlig side-skulderveske, de store mannevarientene av sidevesker. For er det ikke det det egentlig er, bare med litt mange rom?

Jeg har ikke funnet stelleveske til billigere enn 350kr.

Er det bare meg som ikke helt skjønner vitsen med stelleveske og tenker at det er mye greiere med sekk? Ihvertfall hvis man har tenkt å bære litt istedet for å bruke vogn hele tiden. Har en Fjällräven-sekk som jeg har tenkt å bruke. Den kan mannen også bruke, og det gjør jo ikke noe å spare de kronene heller. :)

Hvordan fester dere disse verkene på vogna da tro?
Hvis ikke det følger med fester så kan man alltids kjøpe slike: http://www.bebitoshop.no/vognutstyr/barnevognskrok-tullsa-35527.html

Jeg tror det blir denne her altså: http://www.bebitoshop.no/stellevesker/smallstuff/smallstuff-skinn-stelleveske-med-stjerne.html

Får jeg den ikke til jul så kjøper jeg den selv :) Min gave til meg! Ettersom vi har alt fra før, og dermed ikke har store utgifter denne gangen, har jeg lyst til å ofre på meg noe fint jeg har lyst på :)

Er det bare meg som ikke helt skjønner vitsen med stelleveske og tenker at det er mye greiere med sekk? Ihvertfall hvis man har tenkt å bære litt istedet for å bruke vogn hele tiden. Har en Fjällräven-sekk som jeg har tenkt å bruke. Den kan mannen også bruke, og det gjør jo ikke noe å spare de kronene heller. :)

Koster ikke de 5-600kr?

Back
Topp