Stelleveske

Fersken

Gift med forumet
Hvilken stelleveske har dere/skal dere ha? Trenger tips i stelleveskejungelen... =)

Har kjøpt skip hop duo deluxe. :)

BVforum via HTC

Kjøpte en kjempesøt stelleveske i usa i sommer, kosta bare litt over 100 kr på walmart :)

Har kjøpt Emmaljunga som matcher vognen :) Er veldig fornøyd med valget, men så er det er veldig mange fine og få kjøpt også da!

Sikler litt på ALMA stellebag fra Bystroom i sort skinn, men kan ikke finne noen som selger den... Tenkte å bruke den som fødebag og når minsten er stor nok er den nok perfekt til weekend bag etc. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? :)

Er stelleveske noe alle bør ha? Holder det ikke å bruke en vanlig bag?

Vi har også emmaljunga sin som matcher vognen :) i mørk blå og hvit :)

Har den som hører til emmaljunga vogna og er strålende fornøyd med den :-) hadde den til førstemann også :-)

Du kan seff bruke en vanlig bag,men det blir et salig rot. Jeg foretrekker stelleveske pga de har litt mer gjennomtenkt funksjon,med ekstra rom og lommer og sånn. Anbefaler Ju ju be fra bleieboden.no

Jeg har kjøpt svart stelleveske fra OiOi og er meget fornøyd med den investeringen!

Takk for tips, jeg googler som bare det her...er ikke inne i merker og sånn i det hele tatt... :)

Haha, jeg la visst inn samme linken, men det er den veska bare en annen farge.

Smallstuff stelleveske i skinn. Dyr, men lekker og praktisk. også etter bleieperiode..

Back
Topp