stelleveske

babylykke nr2

Flørter med forumet
Ja de er fine!
Har ikke den, men en annen, mindre en, av samme merket! 
De er utrolig gode da =) 

jeg hadde valgt den grønne syntes den var fin:) har akkkurat den str selv i den fargen som den er demonstrert i. har vært veldig fornøyd og den rommer faktisk ganske mye uansett om den ikke  ser så stor ut

foresten flere som selger den sorte du vil ha på finn. jeg kjøpte min på finn.no ny. tror mange har litt mani eller kjøper de i utlandet og selger de på finn. bare ett tips for de er jo rimelig dyre.

Den grønne! Fin!
Vi har en fra Katvig. Liker den veldig godt, men hadde jeg kjøpt om igjen hadde jeg nok valgt en som var litt stivere og hadde litt flere rom.

Jeg har Ju-Ju-Be BeAll i fargen Brown Robin fra forrige gang. Elsker den! For meg er det ikke viktig at stellevesken passer vognen, hadde da brun veske til grønn vogn. Om det på ultralyd viser seg en jente i magen min kommer jeg nok til å vurdere å skaffe meg en ny stelleveske i jentefarge, men har ikke bestemt meg. Det får jeg ta etter hvert.

Jeg har lyst på en litt nøytral stelleveske denne gangen. Gjerne en som ligner litt mer på en vanlig veske, og aller helst i skinn. Noen som har tips om hvor jeg kan finne dette, event merker?

Jeg fant noen fine i skinn på de sidene nevnt over! Jeg har også lyst på ei litt mer vanlig veske og gjerne svart skinn

vanskelig dette her. Er så mange fine. Har jo litt tid på meg enda. men jeg klarer nok aldri bestemme meg....:)

ÅÅÅÅ!!!
Tror jeg må ha meg ny stelleveske også ... :)))   De var jo rååååkule da :D

Fru H skrev:
Ja de er fine!
Har ikke den, men en annen, mindre en, av samme merket! 
De er utrolig gode da =) 

Hvilken har du?! 
Vil gjerne ha en litt liten en, sist hadde jeg en DIGER veske, synes jeg selv da. FIkk plass til altfor mye og rota meg bort nedi den nesten ... 
Tar gjerne mot tips..

Back
Topp