Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fulgte med stelleveske da mamma kjøpe Emmaljunga Edge Duo vogn. Stelleveska er i samme farge og utførelse som vogna, så kommer til å bruke den :)Carissen skrev:
Krøllo skrev:
Det fulgte med stelleveske da mamma kjøpe Emmaljunga Edge Duo vogn. Stelleveska er i samme farge og utførelse som vogna, så kommer til å bruke den :)Carissen skrev:
Ja da skjønner jeg at du vil bruke den, de er jo veldig fin =)
Mulig jeg nøyer meg med den jeg kan få gratis, men siden dette er minn siste barn vil jeg liksom ha en ekstra fin en :P
Har byStroom ANLY stelleveske, og rett og slett elsker den!! Så den skal nok brukes denne gangen også :)Ariana skrev:
Gullet2012 skrev:
Har byStroom ANLY stelleveske, og rett og slett elsker den!! Så den skal nok brukes denne gangen også :)Ariana skrev:
Takk for tips om siden =) tror jeg skal kjøpe en av de på siden der. Har så lyst på skinn stelleveske =)
Phibonacci skrev:
Gullet2012 skrev:
Takk for tips om siden =) tror jeg skal kjøpe en av de på siden der. Har så lyst på skinn stelleveske =)
Det ligner på sånn lillesøster har og hun er superfornøyd med sin!! Godt mulig jeg kommer til å velge noe i samme gata, ja :-D