Stelleveske?

Krøllo

Elsker forumet
Hvilken stelleveske skal dere ha ?
Jeg kan få en gratis sånn simo hard stelleveske.. men vil egentlig ha ny, en med litt fine jentefarger på

Har dere bestemt dere for en ?

Det fulgte med stelleveske da mamma kjøpe Emmaljunga Edge Duo vogn. Stelleveska er i samme farge og utførelse som vogna, så kommer til å bruke den :)

Carissen skrev:
Det fulgte med stelleveske da mamma kjøpe Emmaljunga Edge Duo vogn. Stelleveska er i samme farge og utførelse som vogna, så kommer til å bruke den :)

Ja da skjønner jeg at du vil bruke den, de er jo veldig fin =)

Mulig jeg nøyer meg med den jeg kan få gratis, men siden dette er minn siste barn vil jeg liksom ha en ekstra fin en :P

Jeg har kjøpt meg svart BabyBjørn stelleveske, brukt.. Men tror jeg blir fornøyd :) Myyye bedre enn den jeg hadde sist ihvertfall som var AAAAAAltfor liten..

jeg skal ve bruke samme som jeg brukte med første for den hører til vognen 

Har simo myk stelleveske fra sist gang som har samme farge som vognen, så bruker nok bare den denne gangen også.

egentlig ikke så nøye på det jeg. Har en gammel en liggende, bruker vel den når jeg ikke bruke kurven under vogna bare.

Vet du hva? Hvis du finner en stelleveske du virkelig liker og har lyst på, så synes jeg at du skal unne deg den! Det er jo tross alt siste gangen ;)

Krøllo skrev:

Carissen skrev:

Ja da skjønner jeg at du vil bruke den, de er jo veldig fin =)

Mulig jeg nøyer meg med den jeg kan få gratis, men siden dette er minn siste barn vil jeg liksom ha en ekstra fin en :P

Sist gang kjøpte jeg en veldig billig en i sverige. Og den skal jeg bare kaste nå, foret har gått opp litt i sømmene ol...
Siden dette er siste svangerskapet (etter planen), og at vi slipper å kjøpe så mye utstyr denne gangen, har jeg bestemt meg for å kjøpe en skikkelig fin stelleveske!
Men har ikke bestemt meg for hvilken enda, så håper det er noen med gode tips her...

Har byStroom ANLY  stelleveske, og rett og slett elsker den!! Så den skal nok brukes denne gangen også  :)

Ariana skrev:
Har byStroom ANLY  stelleveske, og rett og slett elsker den!! Så den skal nok brukes denne gangen også  :)

Takk for tips om siden =) tror jeg skal kjøpe en av de på siden der. Har så lyst på skinn stelleveske =)

Gullet2012 skrev:

Ariana skrev:

Takk for tips om siden =) tror jeg skal kjøpe en av de på siden der. Har så lyst på skinn stelleveske =)

Det ligner på sånn lillesøster har og hun er superfornøyd med sin!! Godt mulig jeg kommer til å velge noe i samme gata, ja :-D

Phibonacci skrev:

Gullet2012 skrev:

Ariana skrev:

Det ligner på sånn lillesøster har og hun er superfornøyd med sin!! Godt mulig jeg kommer til å velge noe i samme gata, ja :-D

Bare hyggelig! Har handlet mye fra den siden der, og har alltid vert fornøyd! :o)

Stellevesken er super, den eg har, den ser ikke ut som en klassisk stelleveske, så eg har faktisk brukt den som weekendbag når eg om min mann har vert på weekendtur :o) Stor og god, ikke for stor, med mange supre rom, og genial fordeling av rommene :o)

Jeg har kjøpt en sort skip hop dash som jeg gleder meg til å bruke =)

Til de første ukene har jeg i tillegg en stoooor veske fra landsend som jeg har stående undervogna om vi skal være borte lenge eller om vi har mye vi skal ha mye med oss =)

Back
Topp