Stelleveske

Sindi_82

Glad i forumet
Spurte i går, men jeg spør igjen: Hva slags stelleveske anbefaler dere? Jeg finner ingen som hører til vogna mi som er brukt...Svithun...Den bør være vanntett... Noen som har kjøpt stelleveske fra utlandet?

Jeg har kjøpt stelleveske i "reisebagen" serien. De er litt røffe og kan brukes til noe annet senere. Tror den kan henges på de fleste vognhåndtak. Finnes hvertfall i svart. Den har romindeling som du selv kan tilpasse. Stellematte følger med. Vet ikke om den er helt vanntett, men stoffet er ganske bestandig mot vann tror jeg. ca 400 kroner tror jeg den kostet. 

jeg kan ikke helt svare på det der, men lurer litt jeg også.. er stelleveskene til teutonia vanntette?:)

Reisebagen er vanntett ser jeg på nettsidene deres! og så kan den henges opp på en krok ü

Hvor får en kjøpt babybjørn stelleveske på nettet da?

ORIGINAL: skrulletulla

jeg brukte først den som hørte til vogna,men synes den var så rotete og lite lommer å sånn,så kjøpte ny på nettet,kjempe fornøyd med den :)
har denne i svart [:D]

Hvor har du kjøpt den hen?

Denne har vi, og er superfornøyd [:D] Ellers så har jeg en BabyBjørn til salgs, brukt, men  kan ikke se det. 500,-

Back
Topp