Stelleveske

Pivi

Elsker forumet
Vanskelig å velge synes jeg! Har dere noen favoritter??[:)]

Dette håper jeg noen svarer på for det lurer jeg også på[:-]

jeg kjøpte nettopp teutonia sin, men var vel mest fordi den hørte til vogna jeg kjøpte:) så jeg kan vel ikke skryte på meg å ha så peil!:)

Har aldri hatt "ordentlig" stelleveske jeg.. Har brukt en sort ganske stor veskesak som stellebag [:)]

Vet ikke hvorfor jeg ikke kjøpte meg det, ble bare sånn [:D]

Har tetonia fra sist, men den var jeg IKKE fornøyd med, så skal kjøpe ny nå.

Hei!
Jeg har Babybjørn stelleveske og er veldig førnøyd med den. Den er hard, og passe stor. Kjøpte den til førstemann for 5 år siden da..har brukt den som beautybag i mellomtiden, men den er like fin[:)]

ja, funker jo med bare en litt diger veske!:) jeg synes bare det var ganske praktisk å kunne henge den foran på vogna. og å alltid ha stelleunderlag integrert i veska liksom! men foruten det så kan man vel likegjerne ha en svær veske av et eller annet slag:)

ORIGINAL: Nikki!

simo stelleveske grunnet vogn i denne

Me too [;)]

Hadde bare tenkt å kjøpe den som følger med vogna jeg.

Skal ha Teutonia, men har sett at det finnes to typer av denne rundt i butikkene. En litt "firkantet" og en litt rundere type med litt "spisst" lokk. Jeg skal kikke litt nærmere på den firkanta jeg. Synes den er finest.

Lillepusen: kjøpte den firkanta jeg også! den runde ser litt uuufiks ut synes jeg. det er den eldste modellen. den firkanta er fra i år:) virka veldig grei synes jeg[:)]

quote:

ORIGINAL: lilla79

samme her.Simo stelleveske,men pga at den skal stå i stil med vogna

hehe,stilen er viktig!=)

jeg også[:D]

ORIGINAL: lykkeligemeg

Lillepusen: kjøpte den firkanta jeg også! den runde ser litt uuufiks ut synes jeg. det er den eldste modellen. den firkanta er fra i år:) virka veldig grei synes jeg[:)]

Å så flott at du sier fra! [:)] Ja, jeg tenkte meg at det var noe sånt. Og vi vil jo ikke ha noe ufikst på disse fine nye vognene våre, eller hur? [;)] (har ikke kjøpt vogna ennå, men snaaaart, sier Mannen.)

ikkeno ufikst her i gården, nei!![:)][:)] her skal stil kjøres;) hehe. vi kjøpte vogna brukt, men ubrukt omtrent på finn.no. ser ut som den er splitter ny[:)][:)] deilig vogn!! hvilken skal dere ha?

ORIGINAL: lykkeligemeg

ikkeno ufikst her i gården, nei!![:)][:)] her skal stil kjøres;) hehe. vi kjøpte vogna brukt, men ubrukt omtrent på finn.no. ser ut som den er splitter ny[:)][:)] deilig vogn!! hvilken skal dere ha?

Ja stemmer det. Den fine svarte tre-hjulingen! [:)] Blir en Mistral på oss. Svart i sånn fashion consept (har litt andre detaljer enn den vanlige). Gleder meg som en UNGE!!!

fantastisk! synes teutonia er ELSK![:)][:)] nå skal jeg gå og trille litt på den her.hehe. kose dere ![:)]

Takk for tips jenter! Jeg har bestilt Emmaljungavogn, så jeg får vel sjekke ut den som hører til først da[;)]

ORIGINAL: sasha

Kjøpte denne stellevesken: http://www.alexi.no/popup_image.php?pID=2314&type=jpg

Mest med tanke på far skal kunne se litt macho ut med flaske og bleie i hånda:)

Den var stilig!! Kanskje jeg bør vurdere noe macho for mannens skyld ja[;)] 

Har bare en som fulgte med vogna, svart Teutonia. Vogna er 2006-modell, så da er sikkert veska det også :)

Har kjøpt en beautybag jeg som passer i fargene til vogna, og kosta nesten ingen ting i forhold til stelleveskene. Den klarer seg sikkert greit.

Back
Topp