Stelleveske

Pingvin85

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Kom ved en tilfeldighet over en diskusjon på et annet forum der det ble sagt at stelleveske var noe som hørte bagvognen til, altså at man sluttet med denne når man går over til sportsvognen. Er dette vanlig? Jeg kan liksom ikke se for meg at jeg skulle få plass til mat, drikke, skift, leker og bleier etc i en vanlig veske [8D]

Bruker dere stellevesken enda? Hvorfor, hvorfor ikke? Og hvor har dere alt sammen, dere som ikke bruker stelleveske?

Selvfølgelig bruker eg stelleveske enda.
Der har eg:
Bleier
2 kles skift
matpakke
drikkeflaske
tutter
koseduk
sinksalve
våtservietter

Stelleveske har ikke vi brukt på mange mnd :P Her bruker jeg en vanlig stooor veske som jeg har under vognen, den sjekkes vær kveld (de kveldene jeg vet jeg skal ut tidlig neste dag) :)

I den har jeg:

Bleier
Våtservietter
Leker
Solkrem
Skjeer
Flasker
Middag
Frukt
Kavring
lommebok
klær
osv...

Jeg bruker stellevesken enda, har skift oppi der, solkrem, sårsalve, briller, underlag, bleier, våtservietter, anti bakteriell, sko, solhatt o.l og mat og drikke på lange turer.. Og mine ting, mobil, nøkler, kortmappe osv.. Hadde ikke klart meg uten jeg..[&:]

Bruker stelleveska ennå, den er alltid med når vi skal ut. Så lenge han bruker vogn så blir det nok å ha stelleveska.

Det som er i er:
Bleier
Våtservietter
Klesskift
Gasskluter
Engangssmekker
Engangsliggeunderlag
Boks med kjeks/kavring
Solkrem
Skjeer
Flaske med vann
Siklesmekker

Bruker stelleveska ja, men ikke hele tiden. Er litt lei den, for min er så stort og klumpete, tar så masse plass uten at jeg egentlig får så mye i den. Bruker av og til vanlig veske stor også, eller bare sånnen "regnpose" som jeg har hengende på vogna.

Har oppi:
Bleie
Våtservietter
Antibac
Skift
Sinksalve
Et måltid/frukt
engangsliggeunderlag

Vi bruker ikke stelleveske fortsatt... skal vi på butikken eller gå en tur på kjøpesenter så har jeg med vann på flaske, en youhurt og skje...evt bleie og våtservietter i en bitteliten bag i bilen. Om han plutselig skulle bli sulten utenom måltidene så kjøper jeg en bolle eller noe annet:) Blitt så mye mer lettvint nå som han runder året! Flere skift har jeg ikke hatt med på et par mnd.. :)

ORIGINAL: mygirl26

ORIGINAL: eplemos

Selvfølgelig bruker eg stelleveske enda.
Der har eg:
Bleier
2 kles skift
matpakke
drikkeflaske
tutter
koseduk
sinksalve
våtservietter

Samme her.

Er jo ikke en regel på når man slutte med den.
Den er jo så grei å ha med når man er ute på farten.
Får jo alt ned i der.

Klart det ikke er en regel [:D] Lurte bare på hva som var vanlig. Tror jeg kommer til å bruke stelleveske lenge enda!

ORIGINAL: Scorp80

Klart jeg bruker stelleveske ennå... Bruker den alltid når jeg går ut døra uansett om det er at vi skal gå tur, kjøre i butikken, besøke noen osv.. Føler meg tom uten stelleveska..

Stelleveska inneholder:
mat
drikke
ekstra smokker
klesskift
bleier
vårservietter
lommebok
tlf

hadde jo ikke fått plass til alt det i vanlig veske.. Dessuten synes jeg det hadde sett rart ut med veske på skulderen om man f.eks triller vogna.. Og hadde jeg lagt veske under vogna så hadde jeg følt jeg ikke hadde "kontroll" på veska..

Så her holder vi på stelleveska LENGE ennå [:)]

samme her[:)]

Her blir stelleveska fortsatt flittig brukt, og regner med at jeg kommer til å bruke den lenge til.[:)]

Har forøvrig dette i stellevesken:

Ekstra skift
bleier
våtservietter
salve
stelleunderlag
smokker
tutekopp
mat
smekker
håndkrem
lommebok
kamera
mobil

Bruker stelleveske! Og av og til en ekstra veske itillegg [;)] Har alltid for mye med meg..men kan jo få bruk for det [;)]

I stellevesken ligger det:
- bleier
- kluter (engangs, tøykluter, våtservietter)
- stelleunderlag + sånne fra libero
- bleieposer
- flanellskluter
- solkrem og en annen krem
- ekstra klær (jakke, overtrekksbukse, lue, sokker, 2-3 skift, siklesmekker)
- ekstra smokker
- leker
- smekker (engangs og tøy)
- solhatt og solbriller
- ammeinnlegg (kan eg egentlig ta ut siden jeg ikke ammer på dag lenger [;)])
- helsekortet
- antibac
- diverse av mammas ting som det er plass til

og hvis det er plass:
- mat og drikke
- skjeer og flasker

Hva skulle jeg gjort uten stellevesken?? [:D]

Bruker den fortsatt! Er så greit å ha den med om det skulle dukke opp noe uforutsett! (siden jeg stort sett har alt jeg trenger oppi der).

har ikke brukt den nå i det siste. har heller en litt stor veske som kan henges over håntaket. men skal jeg være lenge borte så kommer jeg nok til og ha den med.

Back
Topp