Stelleveske?

someeone

Gift med forumet
Jada det er tidlig og tenke på men er det noen som har
bestemt seg for stelleveske ? [:-]
Tror jeg skal ha emmaljunga sin siden vi har kjøpt emmaljunga
vogn. Men er jo veldig mye negativt om den ute og går[:-]

Enten skal eg bruke den eg har, den er veldig grei! den er helt svar, så passer inn på alle vogner uasnett[8D]

Også har den sånn luke på siden som eg kan sette melka i, og holder den kjølig/varm ei god stund!

Men har også lyst på Emmaljunga sin! Så vi får se..[:)]

Den stelle veska jeg har synes jeg er helt grei å ha...

Mange som ikke gidder å bruke hue litt og stramme inn stroppen og ta "lokke" over så den henger pent...

Nå har jeg den helt vanlige da...Ikke den exclusive...

Skal se om jeg får tatt bilde løpet av dagen så du skjønner litt mer hva jeg mener og hvilken jeg har[8D]

Her brukte vi stelleveske i ganske nøyaktig to mnd, før vi bare tok med oss bleier og ei pakke våtservietter + flaske i neven. Var jammen ikke lenge vi brukte den. Men den vi har har jeg fått sydd av ei dame, også sydde hun mange små tøyposer til å ha forskjellige tingene i. Det var kjempe smart og ryddig. Men som sagt... Den ble ikke brykt lenge. Nå er den derimot flittig brukt som håndbagasje veske på fly og tog, for det er så god plass i den.

Det fulgte med en enkel stelleveske med Emmaljunga vogna som vi kjøpte da han eldste ble født her. Kommer til å bruke den nå og regner jeg med[:)]

For tidlig? Neeeeh[8D] Tenker masse på slikt jeg!

Dersom jeg får tak i drømmevogna, Emmaljunga Mondial i black croc, så vil jeg ha exclusive stellevesken også i black croc[;)] Men hva er det du har hørt som er så gale med den?

Fra før så har jeg to stellevesker som jeg elsker: [:)]

Petunia Pickle Bottom, Touring tote

Også en Gaia & Ko:

[:D]vanlig veske her... brukte ikke stelleveske sist heller... får jo alt m i veska mi...[:D]

Vi skal ha simo sin stelle veske, men vet ikke hvilken ennå[:D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

Vi skal ha simo sin stelle veske, men vet ikke hvilken ennå[:D]

vi har også simo sin, ikke akkurat førnøyd nei! Syns den er tungvin! :(

Jeg har min BabyBjørn stelleveske som jeg kjøpte til 1.mann.
Ekstremt fornøyd med den.
Den har hard front, 3 store rom med div lommer til både flasker, Helsekort osv.
I tillegg har den med en egen liten stellematte i det ene rommet. Denne er i et lett vaskbart plast/vinyl matreriale og har 2 lommer til bleier våtserv. og kremer.
Hadde ikke bytta den mot non annen[:D][:D][:D]

Skal se om ikke jeg finner et bilde av den.  Er ikke den HardBox [;)]

Jeg har BabyTravel sin fra forrige gang. Er veldig fornøyd med den, veldig kjekt med sånn rom for å oppbevare flaska varm/kald osv. Mange praktiske rom. Blir nok å bruke den denne gangen også, kombinert med vanlig veske.[:)]

Har Emmaljunga Exclusive og kan ikke se hva som skal være galt med den egentlig. Veldig fornøyd med min, masse plass til det både mini og jeg trenger [:)]

ORIGINAL: djune

Har Emmaljunga Exclusive og kan ikke se hva som skal være galt med den egentlig. Veldig fornøyd med min, masse plass til det både mini og jeg trenger [:)]

Noen som har en link til den???

Den er på www.emmaljunga.no [;)]
Jeg kunne gitt en link men den blir ikke og funke så
du må desverre finne den selv [X(]til Emmaljungas side
får jeg ikke linkene til og funke [8|]

Back
Topp