Stelleveske - who cares?

Jeg syns stellevesker er oppskrytt om de henger på styret. I oppoverbakker henger og slenger jo vesken frem og tilbake mellom meg og vognen, irriterende. Jeg vil heller ikke ha veska på skulderen, for det er jo ikke noe særlig. Nå er jeg spesielt opptatt av ergonomi og rett kroppsstilling osv. også da;-) Er ikke noe veskemenneske. Men kanskje en stelleveske hadde vært noe om jeg hadde hatt den under vognen, ikke vet jeg. Men foreløpig tror jeg at jeg heller skal skaffe meg en sekk :-)

Jeg skjønner ikke argumentet "en jeg kan bruke til vanlig/etterpå". Kunne aldri falt meg inn å bruke en stelleveske som vanlig veske.

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Jeg syns stellevesker er oppskrytt om de henger på styret. I oppoverbakker henger og slenger jo vesken frem og tilbake mellom meg og vognen, irriterende. Jeg vil heller ikke ha veska på skulderen, for det er jo ikke noe særlig. Nå er jeg spesielt opptatt av ergonomi og rett kroppsstilling osv. også da;-) Er ikke noe veskemenneske. Men kanskje en stelleveske hadde vært noe om jeg hadde hatt den under vognen, ikke vet jeg. Men foreløpig tror jeg at jeg heller skal skaffe meg en sekk :)

Med kroker på styret henger de fleste stellevesker veldig fint under styret, ingen slenging frem og tilbake :)

Jeg skjønner ikke argumentet "en jeg kan bruke til vanlig/etterpå". Kunne aldri flau meg inn å bruke en stelleveske som vanlig veske.

Helt enig :) Det var det siste jeg hadde tenkt. Kommer nok til å ha min på styret jeg.

Jeg skjønner ikke argumentet "en jeg kan bruke til vanlig/etterpå". Kunne aldri flau meg inn å bruke en stelleveske som vanlig veske.

Jeg er motsatt, jeg tenker at en stelleveske er den ultimate veske for den har jo så mange lommer! Alle andre vesker jeg har hatt tidligere synes jeg har altfor få lommer. Ypperlig for å få oversikt:)

Jeg skjønner ikke argumentet "en jeg kan bruke til vanlig/etterpå". Kunne aldri falt meg inn å bruke en stelleveske som vanlig veske.

Helt enig.
Tenker at når den er ferdig til sitt bruk er den nok både slitt blitt og jeg er lei :-P

Jeg er motsatt, jeg tenker at en stelleveske er den ultimate veske for den har jo så mange lommer! Alle andre vesker jeg har hatt tidligere synes jeg har altfor få lommer. Ypperlig for å få oversikt:)

Kjempe digg med gulpelukt o.l.
Ei venninne måtte bare kaste sin etter bruk pga det.

Tror det går bra jeg. Hvis ikke får jeg sørge for å få mange barn, så jeg får brukt den mye:p

Helt enig. En stelleveske er og blir en stelleveske for min del.. Så kan jeg heller unne meg en finere veske ved en annen anledning ;)

Hvordan i all verden klarer man å få babyen til å gulpe oppi veska?? Det klarer jeg ikke å skjønne :) Og klart om man legger brukte bleier rett oppi kan det bli lukt, men det gjør man da ikke?

Hvordan i all verden klarer man å få babyen til å gulpe oppi veska?? Det klarer jeg ikke å skjønne :) Og klart om man legger brukte bleier rett oppi kan det bli lukt, men det gjør man da ikke?

Aner ikke, har ikke barn foreløpig. Men kan se for meg skift med gulp på, hvis man ikke legger det i pose feks.
Hva vet jeg..

Anbefaler poser oppi stelleveska til bleier og sølete klær - dyr veske eller ikke ;)

Anbefaler poser oppi stelleveska til bleier og sølete klær - dyr veske eller ikke ;)
Tenker å bruke de libero-posene jeg fikk i rimipakka. Og når de er brukt opp kan jeg jo bare bruke vanlige brødposer, en sånn rull tar ikke mye plass. Og så er det billig:)

Tenker å bruke de libero-posene jeg fikk i rimipakka. Og når de er brukt opp kan jeg jo bare bruke vanlige brødposer, en sånn rull tar ikke mye plass. Og så er det billig:)

Lurt. Noen anbefaler hundeposer, det skal visst også være rimelig.

Jeg er "råflott" og bruker sånne parfymerte bleieposer. Men storebror gulpet sjelden og forbruket av poser til bleier var/er såpass lite at det ikke er noen stor kostnad akkurat :)

Haha, er så enig med deg!! Hvordan går DET an? Det finnes heldigvis små poser man kan putte både bleier, gulpekluter og skittentøyet i dersom det skulle skje uhell. Og under vognen er det jo alltid plass til sånt :)

Fikk stelleveske som hørte til vogna (har emmaljunga edge duo som jeg også har fått), og den får duge til jeg ev finner noe jeg vil bruke i stedet. Hvis jeg vil det da :p
Synes den er helt ok.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fikk stelleveske som hørte til vogna (har emmaljunga edge duo som jeg også har fått), og den får duge til jeg ev finner noe jeg vil bruke i stedet. Hvis jeg vil det da :p
Synes den er helt ok.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Emmaljunga stellevesken er den jeg har vært mest fornøyd med! :) Av alle stelkeveskene jeg har hatt er det den som har best plass og fineste løsninger! Og ikke minst kvalitet!!! Spent på den nye jeg har bestilt til TFK'en :)

Back
Topp