Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns stellevesker er oppskrytt om de henger på styret. I oppoverbakker henger og slenger jo vesken frem og tilbake mellom meg og vognen, irriterende. Jeg vil heller ikke ha veska på skulderen, for det er jo ikke noe særlig. Nå er jeg spesielt opptatt av ergonomi og rett kroppsstilling osv. også da;-) Er ikke noe veskemenneske. Men kanskje en stelleveske hadde vært noe om jeg hadde hatt den under vognen, ikke vet jeg. Men foreløpig tror jeg at jeg heller skal skaffe meg en sekk![]()
Jeg skjønner ikke argumentet "en jeg kan bruke til vanlig/etterpå". Kunne aldri flau meg inn å bruke en stelleveske som vanlig veske.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er motsatt, jeg tenker at en stelleveske er den ultimate veske for den har jo så mange lommer! Alle andre vesker jeg har hatt tidligere synes jeg har altfor få lommer. Ypperlig for å få oversiktJeg skjønner ikke argumentet "en jeg kan bruke til vanlig/etterpå". Kunne aldri flau meg inn å bruke en stelleveske som vanlig veske.
Jeg skjønner ikke argumentet "en jeg kan bruke til vanlig/etterpå". Kunne aldri falt meg inn å bruke en stelleveske som vanlig veske.
Jeg er motsatt, jeg tenker at en stelleveske er den ultimate veske for den har jo så mange lommer! Alle andre vesker jeg har hatt tidligere synes jeg har altfor få lommer. Ypperlig for å få oversikt![]()
Tror det går bra jeg. Hvis ikke får jeg sørge for å få mange barn, så jeg får brukt den myeKjempe digg med gulpelukt o.l.
Ei venninne måtte bare kaste sin etter bruk pga det.
Jeg skjønner ikke argumentet "en jeg kan bruke til vanlig/etterpå". Kunne aldri falt meg inn å bruke en stelleveske som vanlig veske.
Kjempe digg med gulpelukt o.l.
Ei venninne måtte bare kaste sin etter bruk pga det.
Hvordan i all verden klarer man å få babyen til å gulpe oppi veska?? Det klarer jeg ikke å skjønneOg klart om man legger brukte bleier rett oppi kan det bli lukt, men det gjør man da ikke?
Tenker å bruke de libero-posene jeg fikk i rimipakka. Og når de er brukt opp kan jeg jo bare bruke vanlige brødposer, en sånn rull tar ikke mye plass. Og så er det billigAnbefaler poser oppi stelleveska til bleier og sølete klær - dyr veske eller ikke![]()
Tenker å bruke de libero-posene jeg fikk i rimipakka. Og når de er brukt opp kan jeg jo bare bruke vanlige brødposer, en sånn rull tar ikke mye plass. Og så er det billig![]()
Hvordan i all verden klarer man å få babyen til å gulpe oppi veska?? Det klarer jeg ikke å skjønneOg klart om man legger brukte bleier rett oppi kan det bli lukt, men det gjør man da ikke?
Emmaljunga stellevesken er den jeg har vært mest fornøyd med!Fikk stelleveske som hørte til vogna (har emmaljunga edge duo som jeg også har fått), og den får duge til jeg ev finner noe jeg vil bruke i stedet. Hvis jeg vil det da
Synes den er helt ok.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app