Stelleveske/vognveske

Dildall1

Flørter med forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Holder på å bla gjennom utstyrsjungelen, og henger litt fast på hvilken stelleveske vi skal velge? Noen som har en å anbefale enten av egne eller andre sine erfaringer? :angel12:angel12 Vil helst ha en som er praktisk å ser fin ut.

Kiwi har kanskje slutta med stellevesker i babypakka nå? Fikk en sånn i 2017, og den fungerer stadig topp. Sånn generelt er egenskaper jeg synes er praktisk hos en stellebag: flere rom, stropp som lar den henge på vogna eller skuldra enkelt, en litt avstivet struktur, så den står av seg selv, og at den er grei å vaske.

Har emmaljunga sin, siden den var med vogna. Også har jeg kjøpt ei svart stelleveske i skinn. Den er litt røffere og passer kanskje samboer litt bedre enn Emmaljunga sin [emoji5] den har flere rom, er med avtagbar skulderreim og sånn skifteunderlag [emoji5] Så bruker man bare sånn engangs-stellematter oppå [emoji1][emoji1417] Sikler også litt på stellesekk da vi ofte er på farten. Den rommer myyye.

Var innom flere stellevesker sist, mange helt vanlige vesker med mye rom også. Var det som var stikkordet for oss, mye plass, så går det meste. [emoji4]

Kiwi har kanskje slutta med stellevesker i babypakka nå? Fikk en sånn i 2017, og den fungerer stadig topp. Sånn generelt er egenskaper jeg synes er praktisk hos en stellebag: flere rom, stropp som lar den henge på vogna eller skuldra enkelt, en litt avstivet struktur, så den står av seg selv, og at den er grei å vaske.
Kiwi har desverre sluttet med stelleveske i babypakkene såg jeg :)

Kiwi har desverre sluttet med stelleveske i babypakkene såg jeg :)
Ja, var det jeg mistenkte. Må ha vært den vanligste stelleveska blant dem alle da min første var baby.

har Skoringen pakke? :) Interessant!

Back
Topp