Stelleveske tips

Vi har bestilt samme som vogna, bestilte emmaljunga city cross cherry brown vogn. Når jeg så på den i butikken så syntes jeg den så så liten ut. Så har flere ganger vurdert å kjøpe en annen som er større på ebay eller noe... Men har lagt det litt på is nå, skal vente til jeg får vogna og evt også vente til det skal tas i bruk. For å se om det virkelig trengs å ha en større...

Er jo ikke så mye som skal oppi de første månedene :) Skift, et par bleier og noen våtservieter, en krem eller lignende og et par smokker, om dere velger å bruke det.

Joa, men føler liksom at den er så liten ;p

Anbefaler å bare pakke etterhvert det du ville hatt meg deg til frøkna/prinsen og sett om det er plass :) I verste fall blir det ny stelleveske på deg :P Alltid greit å ha en ekstra. Kanskje den kan ligge i bilen som ekstra eller brukes på korte turer?

Anbefaler å bare pakke etterhvert det du ville hatt meg deg til frøkna/prinsen og sett om det er plass :) I verste fall blir det ny stelleveske på deg :P Alltid greit å ha en ekstra. Kanskje den kan ligge i bilen som ekstra eller brukes på korte turer?
Har vurdert det ;) Men har lagt det litt på is til vogn og veske kommer i hus og man får prøvd seg litt ut... Mulig jeg blir fornøyd med "bare" denne veska ;)

Har vurdert det ;) Men har lagt det litt på is til vogn og veske kommer i hus og man får prøvd seg litt ut... Mulig jeg blir fornøyd med "bare" denne veska ;)

Butikkene stenger ikke etter vi har født, selv om vi ofte tenker sånn haha :P

Vi har bestilt samme som vogna, bestilte emmaljunga city cross cherry brown vogn. Når jeg så på den i butikken så syntes jeg den så så liten ut. Så har flere ganger vurdert å kjøpe en annen som er større på ebay eller noe... Men har lagt det litt på is nå, skal vente til jeg får vogna og evt også vente til det skal tas i bruk. For å se om det virkelig trengs å ha en større...
Se an hva du trenger du. :) Jeg har aldri hatt behov for noen stor stelleveske, kunne like gjerne brukt en vanlig veske. Eneste grunnen til at jeg kjøper skikkelig stelleveske er at jeg vil at den skal passe til å henge på vognen. Jeg har fullammet til de har begynt å spise vanlig mat, så jeg har aldri hatt med noe flaske eller babymatrot. Da er det bare et lite håndkle, en body og strømpebukse, noen bleier og en pakke våtservietter. Det tar ingenting plass. Hvis du finner ut at du heller vil ha med masse forskjellig, så kan du alltids kjøpe en større veske senere. :)

Back
Topp