Stelleveske tips

Slenger meg på denne tråden!! Må ha en som ikke er så super feminin.. Vil jo at mannen også skal kunne bruke den:)

Slenger meg på denne tråden!! Må ha en som ikke er så super feminin.. Vil jo at mannen også skal kunne bruke den:)
Samme her! Synes det er vanskelig å finne en vi begge liker som ikke er så innmari dyr :rolleyes:

Vi kjøpte sport-stelleveska som hører til vogna... -Emmaljunga Edge duo og har samme stoffet/mønster som vogna. Syntes den virker praktisk og med mange rom og lommer ;)

Vi kjøpte også sportsveska til emmaljunga, lik farge som bagen :-) syns den virker praktisk, selv om jeg ikke har noen anelse egentlig om hva jeg skal se etter :-p typen var med å delvis bestemme farge, så begge kan bruke denne :-)

ImageUploadedByBV Forum1434212502.882331.jpg
denne kjøpte vi fra jollyroom, babymel ella quilted :)

1.jpg

Jeg har denne fra Lin&Leo fra sist barselperiode. I tillegg fulgte det med en stelleveske på bugabooen, men den virket ikke like praktisk ... Ellers elsker jeg stelleveskene fra Storksak, regner med at det blir en sånn i tillegg ...

Storksak Caroline er favoritten :D

ImageUploadedByBV Forum1434244595.363619.jpg

Jeg kjøpte meg denne da jeg skulle ha nr 2. Var superfornøyd! Har også brukt den i ettertid når jeg har hatt behov for ei litt stor veske. Kan anbefales! (Den heter Storksak Elizabeth)
8647ce3c34e4508c67a1c7a2f727464d

Jeg har kjøpt denne: http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ctPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/582186[1]

Og så har jeg kjøpt en helt enkel en til mannen min, fant den på salg til bare 200 kr. Sist brukte han bare en gammel ryggsekk, men jeg tenkte det var bedre for ham å få en han kan henge på vognen, selv om han ikke somler seg til å kjøpe selv. Jeg er ikke så snill at jeg deler stelleveske med ham. :P Prøvde det med eldste, og det ble bare irritasjon. Jeg etterfyller alt som er brukt det øyeblikket jeg kommer hjem, så jeg alltid er klar til å dra ut på kort varsel. Han derimot pakker det han trenger når han skal ut. Funket veldig dårlig med deling.

Vi har bestilt samme som vogna, bestilte emmaljunga city cross cherry brown vogn. Når jeg så på den i butikken så syntes jeg den så så liten ut. Så har flere ganger vurdert å kjøpe en annen som er større på ebay eller noe... Men har lagt det litt på is nå, skal vente til jeg får vogna og evt også vente til det skal tas i bruk. For å se om det virkelig trengs å ha en større...

Back
Topp