Stelleveske til Bugaboo

Vet, fikk det med meg et sted.
Hadde jeg sett den på 70% hadde jeg kjøpt den til meg selv altså, men 3500kr for en stelleveske liksom....... har en veske i den prisklassen og det var en gave...

Jeg vet. Det er jo sinnsykt! Jeg har to dyre skinnvesker, type Louis Vuitton, men det er også gaver fra mannen - den ene til 30 årsdagen. Jeg hadde ikke kunnet flotte meg sånn til meg selv. Har kjøpt én veske til 2000,- en gang, en evig klassiker. Jeg har heller litt færre og tidløse vesker av kvalitet enn et lass med masse rart. Men det er stiv pris på mye, og en stelleveske som aldri hadde blitt en fullgod vanlig veske eller noe dyrere enn det. Niks!

Men generelt har stellevesker blitt mye dyrere enn de var for 10-12 år siden altså, det må jeg si.

Jeg vet. Det er jo sinnsykt! Jeg har to dyre skinnvesker, type Louis Vuitton, men det er også gaver fra mannen - den ene til 30 årsdagen. Jeg hadde ikke kunnet flotte meg sånn til meg selv. Har kjøpt én veske til 2000,- en gang, en evig klassiker. Jeg har heller litt færre og tidløse vesker av kvalitet enn et lass med masse rart. Men det er stiv pris på mye, og en stelleveske som aldri hadde blitt en fullgod vanlig veske eller noe dyrere enn det. Niks!

Men generelt har stellevesker blitt mye dyrere enn de var for 10-12 år siden altså, det må jeg si.
Absolutt. Nå føles det som normalen er over tusenlappen for en med litt størrelse.

Men fy søren så fin den storksak’en er... sikker godt på den selv om jeg ikke kan kjøpe den

Litt gammel tråd men kom over denne når jeg søkte :)

Flere som har tips/erfaringer med praktisk stelleveske til Bugaboo Fox? :)

Vet flere har skip hop

Back
Topp