Stelleveske til Bugaboo

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Er det noen her som har en stelleveske til Bugaboo å anbefale?

Jeg synes ikke den stellevesken som Bugaboo selv produserer er særlig fin, ei heller ser den videre funksjonell eller romslig ut. Jeg har bestilt organizeren, den likte jeg, men den er jo for liten i det daglige til alt pikkpakk. Ser at Storksak har et samarbeid også med Bugaboo og den stellevesken ser ganske fin ut, men dyr ...

Skip Hop var jeg ikke så glad i fra sist. Ellers er jeg veldig lite bevandret i stelleveske-jungelen. Noen med tips/innspill?

Det er Fox vi snakker om, men alle vognene er jo relativt like. Vi har også Bee.

Aner ikke om de passer til Bugaboo, men har såvidt sett noen stelle bager jeg har tenkt kikke nærmere på fordi jeg likte dem da jeg tok første grov-vurdering;
Skip hop Chelsea
Skip hop forma
Easygrow mama bag

Når jeg googler skip hop'ene nå får jeg opp stellesekker også på de navnene, men de jeg så på var vanlige vesker. Det jeg skrev nå er det som stod på lappene. Tok bilde av det for å sjekke ut og huske senere

Aner ikke om de passer til Bugaboo, men har såvidt sett noen stelle bager jeg har tenkt kikke nærmere på fordi jeg likte dem da jeg tok første grov-vurdering;
Skip hop Chelsea
Skip hop forma
Easygrow mama bag

Når jeg googler skip hop'ene nå får jeg opp stellesekker også på de navnene, men de jeg så på var vanlige vesker. Det jeg skrev nå er det som stod på lappene. Tok bilde av det for å sjekke ut og huske senere

Takk for svar. Kan ha skjedd mye under Skip Hop designet siden jeg brukte stelleveske sist i 2008/2009, så jeg skal sjekke ut de du nevner + Easygrow. Sistnevnte har jo mye annet fint og bra utstyr.

Vet.
jeg liker heller ikke Bugaboo sin stelleveske og vil gjerne ha en del rom så jeg kan sortere samt litt størrelse og at den er fin selvfølgelig. Også liker jeg å ha et rom på utsiden til stellematte eller sånne engangs-matter..

Følger og dytter opp :)

Cadillac - har du endt opp på noe?

Jeg lurer også på dette! Foreløpig kun kjøpt organizeren men den er jo så liten. Tenkte kun bruke fjellreven sekk i tillegg som midlertidig løsning!

Jeg har Easygrow mama bag til min fox og er utrolig fornøyd med den :) Har ikke hatt den så mye hengende på vognen. Har hatt den for det meste i handlekurven.

Sniker.

Jeg kjøpte denne for et par dager siden;

Skip Hop Duo Signature. Ikke brukt den så innmari mye enda, men den virker praktisk og jeg fikk lett pakket for både lillebror og storesøster i den uten at den virker gedigen. Henger pent på vogna også, det er et viktig poeng for min del.
dbf126bf47ba3fe58e19ebe54e5ba076.jpg

Jeg har ved første titt lurt på en av de nevnt over (skip hop Chelsea, skip hop forma eller easygrow mama bag).
Kjenner jeg må få kikka en gang til og snart ta en avgjørelse...

Jeg har Skip Hop Dash Signature. Jeg mente altså at jeg ikke hvordan Skip Hop sine var før men min som er kjøpt i år er jeg fornøyd med :)
Skjønte det altså.bare så greit å vite hva folk har og hva de synes om den.
Selv om man er forskjellig ift hva man liker og hvor mye man ønsker plass til og sånn

Er det noen her som har en stelleveske til Bugaboo å anbefale?

Jeg synes ikke den stellevesken som Bugaboo selv produserer er særlig fin, ei heller ser den videre funksjonell eller romslig ut. Jeg har bestilt organizeren, den likte jeg, men den er jo for liten i det daglige til alt pikkpakk. Ser at Storksak har et samarbeid også med Bugaboo og den stellevesken ser ganske fin ut, men dyr ...

Skip Hop var jeg ikke så glad i fra sist. Ellers er jeg veldig lite bevandret i stelleveske-jungelen. Noen med tips/innspill?

Det er Fox vi snakker om, men alle vognene er jo relativt like. Vi har også Bee.

Mulig du har kjøpt allerede nå, men har Bugaboo selv og varierer mellom Storksak sin Bugaboo-bag til vanlig og Kaos stelleransel på dagsturer. Veldig fornøyd med begge. :)

Mulig du har kjøpt allerede nå, men har Bugaboo selv og varierer mellom Storksak sin Bugaboo-bag til vanlig og Kaos stelleransel på dagsturer. Veldig fornøyd med begge. :)

Jeg kjøpte faktisk Storksak+Bugaboo for en liten uke siden og satser på at den blir gull sammen med Skip*Hop Pronto.

Kaos har jeg også får tips om før, så den må muligens sjekkes ut.

Cadillac - har du endt opp på noe?

Jeg får visst ikke varsler på denne tråden, så den har jeg glemt rent ut. Men jeg overga meg og unnet meg Storksak+Bugaboo forleden, den i nylon. Tror den blir bra, liker at den er så enkel og diskret at den ikke skriker «stelleveske» hele veien. Nå er det ikke så mange vesker på markedet som gjør det lenger altså, men ...

Jeg så forresten på den stellesekken til Tinkafu også. Virket veldig fin, men landet til slutt på den jeg synes virker minst klumpete og ruvende. Kan alltids kjøpe en sekk senere hvis behovet melder seg. Så på Skip*Hop også, men de var så utsolgt og hadde ikke modellen jeg ville ha. Måtte bare kjøpe nå tenkte jeg, siden termin nærmer seg og jeg bør få pakket litt klart.

8E8C4054-DFB9-4944-9DD1-A8CB15A0FA8E.jpeg

Jeg får visst ikke varsler på denne tråden, så den har jeg glemt rent ut. Men jeg overga meg og unnet meg Storksak+Bugaboo forleden, den i nylon. Tror den blir bra, liker at den er så enkel og diskret at den ikke skriker «stelleveske» hele veien. Nå er det ikke så mange vesker på markedet som gjør det lenger altså, men ...

Jeg så forresten på den stellesekken til Tinkafu også. Virket veldig fin, men landet til slutt på den jeg synes virker minst klumpete og ruvende. Kan alltids kjøpe en sekk senere hvis behovet melder seg. Så på Skip*Hop også, men de var så utsolgt og hadde ikke modellen jeg ville ha. Måtte bare kjøpe nå tenkte jeg, siden termin nærmer seg og jeg bør få pakket litt klart.

Vis vedlegget 266838
Den ser er så lekker!

Falt pladask for skinn-versjonen, har ikke sett den i nylon IRL. Men likte ikke prislappen og pappaen ville ha en som ikke er så lik en veske så ble ikke den dessverre.
Men duverden så lekker den er!!!

Den ser er så lekker!

Falt pladask for skinn-versjonen, har ikke sett den i nylon IRL. Men likte ikke prislappen og pappaen ville ha en som ikke er så lik en veske så ble ikke den dessverre.
Men duverden så lekker den er!!!

Den i skinn er rå. Jeg angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte den da BabyShop la ned her, de hadde den i skinn til -70 %, men dette var i februar og jeg var så nygravert at jeg syntes det var for tidlig å kjøpe. Sånn kan det gå. Den i nylon er jo helt lik, med skinnreimer, og faktisk ikke helt gal. Koster 1749,- da, men oppveie mot Tinkafu til 1500,- og Skip*Hop til 1300,-, så unnet jeg meg de ekstra lappene gitt.

Mannen her har ikke noe han skulle sagt all den tid vi er på vei fra hverandre bl.a fordi han i utgpkt ikke vil ha dette barnet, men jeg forstår godt at andre må møtes på midten.

Den i skinn er rå. Jeg angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte den da BabyShop la ned her, de hadde den i skinn til -70 %, men dette var i februar og jeg var så nygravert at jeg syntes det var for tidlig å kjøpe. Sånn kan det gå. Den i nylon er jo helt lik, med skinnreimer, og faktisk ikke helt gal. Koster 1749,- da, men oppveie mot Tinkafu til 1500,- og Skip*Hop til 1300,-, så unnet jeg meg de ekstra lappene gitt.

Mannen her har ikke noe han skulle sagt all den tid vi er på vei fra hverandre bl.a fordi han i utgpkt ikke vil ha dette barnet, men jeg forstår godt at andre må møtes på midten.
Vet, fikk det med meg et sted.
Hadde jeg sett den på 70% hadde jeg kjøpt den til meg selv altså, men 3500kr for en stelleveske liksom....... har en veske i den prisklassen og det var en gave...

Back
Topp