Stelleveske / stellebag

Vi gikk for stellesekk fra bugaboo. Virket veldig praktisk og grei, ikke minst var den veldig fin :)
 
Vi hadde sekk fra donebydeer til forrige, likte veldig godt at den var i regntett stoff og kom med liten tynn «stellematte» i plast vi kunne legge ned hvor som helst. Men trenger ny nå da den ikke er stor nok til begge to, tror vi tar vanlig bag denne gangen så blir det spennende å se om vi heller kjøper en sekk til etterhvert, det er jo fryktelig genialt å bare kunne ha den på ryggen :happy:
 
Ja ok, takk for svar Jeg er så avhengig av å ha stellebag hengende på vogna på kroker og kunne ta den raskt av og på. Så upraktisk å ha den under. Kurven under blir jo fort full av regntrekk, myggnett, solskjerm osv. Men får vel finne en løsning
Hei. Svigerinna og broren min har Bugaboo fox 5 og kjøpte første stelleveska som Bugaboo har. De opplevde også at den ble hengende så «langt» ned at de hele tiden kom borti med beina. De endte opp med å bytte til sekken i stedet, og er mye mer fornøyd nå. Men de kan heller ikke ha sekken på styret, den kommer borti beina den også :bored:
 
Vi gikk faktisk for stellevesken fra tinkafu! Har jo da ikke tatt i bruk denne, men liker kvaliteten og størrelsen. Også at det er sekk og ikke veske :happy: IMG_4216.jpeg
 
Så kjedelig at du måtte bytte den:arghh: Men er jo ikke noe deilig med en som er aaaltfor tung! Si i fra hvis du finner en du liker da :) jeg syns den Isoki double zip var fin, legger ved link:

Det er denne vi hadde som bag (i brunt) når vi byttet over! Den er kjempegrei den også... MEN sømmene mellom fôret og "skinnet" er virkelig ikke bra sydd, vi fikk først en som var helt rakna, og klagde - fikk tilsendt en ny som også raknet mellom fôret og skinnet etter kort tid. De ville ikke ha tilbake den gamle da, så fikk mamma til å fikse begge to da og bare brukte den videre... men tenkte det kunne være verdt å nevne bare. Ellers kjempefornøyd! Mange rom og lommer her også, og det følger med stellematte og andre greier :love017
 
Altså mulig dette er et dumt spørsmål, men er det noen grunn til at man ikke bare kan bruke en ‘vanlig’ veske eller sekk (som man kanskje har fra før)? :signs001
 
Altså mulig dette er et dumt spørsmål, men er det noen grunn til at man ikke bare kan bruke en ‘vanlig’ veske eller sekk (som man kanskje har fra før)? :signs001
Jeg brukte mye min egen lille sekk når hun ble litt eldre og jeg ikke trengte så mye, men denne gangen venter vi to så måtte ha noe større enn den jeg har :laughing001 Men tenker at du må absolutt bruke det du har fra før, er jo like greit det!
 
Altså mulig dette er et dumt spørsmål, men er det noen grunn til at man ikke bare kan bruke en ‘vanlig’ veske eller sekk (som man kanskje har fra før)? :signs001
Nope, klart du kan det!! Hvis du har noe du tenker blir praktisk å bruke så blir det helt sikkert helt topp! :happy:
Stellesekkene og baggene vi har hatt, har hatt ringer til å henge dem lett på håndtaket på vogna - men det finnes jo på andre også, og hvis ikke finner man jo helt sikkert en løsning på! Henger jo ofte bare skulderstroppen på vanlige vesker rett over styret, funker helt fint det også.
Jeg er sånn som elsker tusen lommer og at alt har «sin plass» i veska, enten det er stelleveske, i weekendbagen eller i packing cubes etc. i koffert, og vi hadde ingenting som var romslig og praktisk på den måten da vi skulle ha førstemann. Så da ble det den jeg nevnte tidligere her :)
 
Altså mulig dette er et dumt spørsmål, men er det noen grunn til at man ikke bare kan bruke en ‘vanlig’ veske eller sekk (som man kanskje har fra før)? :signs001
Vi har brukt en vanlig tursekk hele veien med vår første og kommer til å gjøre det nå også :) For oss har det fungert veldig fint. Mer enn nok lommer, i tillegg til at vi organiserte den godt på innsiden med f.eks ziplock-poser :D
 
Det er denne vi hadde som bag (i brunt) når vi byttet over! Den er kjempegrei den også... MEN sømmene mellom fôret og "skinnet" er virkelig ikke bra sydd, vi fikk først en som var helt rakna, og klagde - fikk tilsendt en ny som også raknet mellom fôret og skinnet etter kort tid. De ville ikke ha tilbake den gamle da, så fikk mamma til å fikse begge to da og bare brukte den videre... men tenkte det kunne være verdt å nevne bare. Ellers kjempefornøyd! Mange rom og lommer her også, og det følger med stellematte og andre greier :love017
Men æsj da.. det er jo ikke bra at produktene blir fort ødelagt :arghh: Regner jo med at disse stelleveskene skal tåle en del! Tusen takk for at du sa i fra - har enda ikke klart å bestemme meg for hvilken stelleveske jeg skal kjøpe :hungover:
 
Vi har brukt en vanlig tursekk hele veien med vår første og kommer til å gjøre det nå også :) For oss har det fungert veldig fint. Mer enn nok lommer, i tillegg til at vi organiserte den godt på innsiden med f.eks ziplock-poser :D
Vi ender også med vanlig tursekk denne gang. Var på IKEA i går og kjøpte inn stellematte til å ha i sekken :happy: Sekk er for vår del også bedre når vi skal på turer med storesøsken og hund på slep.
 
Her blir det visst stellesekk likevel og ikke tursekk :facepalm: Fikk tak i en gratis på finn, så da prøver jeg og ser hva jeg liker best :happy:
 
Back
Topp