Nordlandsjente
Betatt av forumet
Skal kjøpe ny stelleveske, eventuelt sekk. Heller mest mot veske. Hvilken anbefaler du ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, skal se på deHar en gammel skiphop som jeg i grunn er fornøyd med. Får plass til det meste man trenger på vanlige turer. Det er en jungel av vesker og sekker der ute. Jeg har to fra før og kommer til å bruke de.
Ok, ja di ser kjekke ut og er ganske fine og SåJeg har en fra emmaljunga som fulgte med vogna,, veldig fornøyd med den
Jeg har en Emmaljunga fra før, men vurderer å kjøpe denne, fordi jeg husker hvor flyktelig uprakisk det var med stelleveske hvis jeg skulle bære han på tur, så da er denne kjekk som rommer litt og som man kan bruke som rompetaskeSkal kjøpe ny stelleveske, eventuelt sekk. Heller mest mot veske. Hvilken anbefaler du ?
Det er de som oftest da de er beregnet på å henge på vogn.Eneste jeg har biti meg merke i er at stellevesker er dyre. Og stort sett høye og smale, så de ikke står av seg selv.
Så jeg har ljøpt meg en liten treningsbag fra nike å bruke til stellebag jeg...
Den er kjempefin
Ja, og virker kjekk med lommer til både flasker, småting osv. Også fulgte det med stellematteDen er kjempefin
Det gjorde det på min og. Men min er ni år gammel og har lokk hehe.Ja, og virker kjekk med lommer til både flasker, småting osv. Også fulgte det med stellematte
Det gjorde det på min og. Men min er ni år gammel og har lokk hehe.