Stelleveske/sekk

Har en gammel skiphop som jeg i grunn er fornøyd med. Får plass til det meste man trenger på vanlige turer. Det er en jungel av vesker og sekker der ute. Jeg har to fra før og kommer til å bruke de.
 
Jeg har en fra babybjørn som også kan brukes som ryggsekk, har elsker den når vi har vært på tur uten vogn :)
 
Eneste jeg har biti meg merke i er at stellevesker er dyre. Og stort sett høye og smale, så de ikke står av seg selv.
Så jeg har ljøpt meg en liten treningsbag fra nike å bruke til stellebag jeg...
 
Eg kjøpte meg ein i Spania ❤️ Hadde lyst på ein som ikke alle andre hadde.. hvor praktisk den er finner jeg jo ut av etter hvert hehe
 
Eneste jeg har biti meg merke i er at stellevesker er dyre. Og stort sett høye og smale, så de ikke står av seg selv.
Så jeg har ljøpt meg en liten treningsbag fra nike å bruke til stellebag jeg...
Det er de som oftest da de er beregnet på å henge på vogn.
Man bruker jo det man vil bruke. Jeg har ebay-vare til sekk i passe størrelse om jeg skulle finne på å bære den ungen over større avstander, men er ikke noe bæremenneske, så jeg bruker ikke masse penger på noe som jeg sikkert ikke vil bruke.
 
Vi kjøpte Tinkafu sin. (Vet ikke om de har flere typer men) den koster 699,- ord.pris, men vi fikk den på tilbud :) er masse lommer inni og utenpå så tror den kommer til å bli brukt masse :) også er den gråmelert så mannen kan også bruke den når han skal ut i permisjon :)
 
Her endte vi med Emmaljunga sport, som matcher vognen. Mannen ville ha den, men vi kikket litt rundt på andre først. Satser på at den holder til vår bruk fremover.
 
Det ble en grå fra Skipohop (eller hvordan det skrives). Jollyroom har mange fine, som ikke er så dyre hvis det er noen andre som trenger. Vi betalte 699,- for vår og fikk den i gave fra mammaen min ❤
 
Back
Topp