Stelleveske/sekk

LilleSpireL

Betatt av forumet
Marsipanene 2019
Hei!
Driver å tenker litt på hva slags stelleveske/sekk jeg kunne tenkt meg når den lille kommer. Hørt at det er veldig kjekt med sekk også, men usikker på hva jeg skal gå for. Noen som vil dele erfaring/tanker om dette? :happy:
 
Har egentlig lyst på stellesekk men har stelleveske etter første så vet ikke om jeg tar meg råd til å kjøpe ny. Men syns det er viktig at sekken/veska er kjønnsnøytral da mannen også skal bruke den så her var det et viktig punkt.

Grunnen jeg har lyst på sekk er fordi lillegutt ble bært en del og håper gjøre det med lillesøster også og da er det kjekt med sekk :)
 
Kjøpte stellesekk på ebay og har brukt denne siden. Veldig kjekt. Var ikke noe savn mens jeg brukte stelleveska, men veldig lett å bare slenge den på ryggen eller under vogna.
 
Kjøpte Storksak bugaboo i skinn brukt på Finn :) kommer godt ut i tester, er fin og nøytral.

Det virker veldig praktisk med sekk og, så kommer nok til å variere litt.
 
Har to stellevesker og en stellesekk på tur i posten nå. Samt en slik liten veske som henger på vogna. Tenker det er greit å ha i ulike størrelser, alt etter hva man har behov for :happy:

Skal man bare ute å trille en tur, så holder det med den som henger på vogna; der er det plass til bleie, smokke, evt gulpeklut, mobil, lipsyl ol.

Stelleveska blir mer brukt hvis vi skal en liten tur bort, på besøk f.eks, ut å kjøre ol.

Stellesekken er så stor at den blir bare brukt til lengre utflukter. Når man vet at man blir borte mer enn 3t, hvis man skal overnatte osv osv Ei venninne har slik stellesekk og hun får plass til en pakke med bleier, flasker, skifteklær, stelleunderlag, smokker, melkepulver, termos med varmt vann, babymat/smoothie og enda så er det plass til litt ekstra ;) Vi bor ikke i en by, så vi trenger ikke enormt med plass i stelleveska/sekken. Mer praktisk for de som triller stort sett overalt:)
 
Vi har kjøpt Skip hop duo signature, virker god, romslig og har flere lommer i ulike størrelser. Den sitter fint på vognen og er behagelig å bære på skulderen :)
 
Jeg hadde stelleveske og angrer litt på at jeg ikke kjøpte sekk. Så blir det en til her, så blir det stellesekk.
 
Jeg kjøpte brukt Emmaljunga-vogn tidlig i svangerskapet, og med den fulgte det med blant annet stelleveske jeg tenkte å brukte. Det fungerte fint forrige gang. Stellesekk hørtes lurt ut? Har ikke hørt om det, jeg, så skal google litt :D
 
Jeg kjøpte stellesekk på wish til 250kr inkl. frakt. Venter fremdeles på den i posten, men har to venninner som har kjøpt samme og kvaliteten er bra! :D
 
Har veske fra sist, men har falt for ideén med sekk istedenfor. Spørs om det ikke bare blir en vanlig ryggsekk da. Liker og kunne bruke ting etterpå også. Stelleveska fra sist er stor nok til weekendbag også og nøytral slik at mannen let tar den med seg(skinnveske)
 
Jeg har lyst til å kjøpe en sånn stellesekk fra ebay, er bare så usikker på hvordan jeg skal henge den på vogna. De er ihvertfall billige og virker som mange er veldig fornøyd..
 
Jeg har lyst til å kjøpe en sånn stellesekk fra ebay, er bare så usikker på hvordan jeg skal henge den på vogna. De er ihvertfall billige og virker som mange er veldig fornøyd..

Har tenkt på det med å henge sekken på vogna selv. Mener at ulike butikker selger kroker man kan feste på vogna for å henge stelleveska på, håper de krokene fungerer på sekk også:pompus:
 
Back
Topp