Stelleveske-innspurten

finnes ingen annen her med ledig plass, ellers skulle jeg gjerne gjort det.. så jeg tar alle mine kontroller hos jordmor :p
Jeg tok alle mine hos jm sist, selv om jeg ikke har hatt noe mot fastlegene mine.

Det var bare litt NOK når jeg i første svangerskap hadde to jm, to fastleger, og en fastlegevikar som tok kontroll på meg, jeg var jo ikke mange nok ganger hos noen til at det ble noe kontinuitet. Jeg ba derfor jm om jeg kunne ta alle kontroller (utenom den første, sånn for blodprøvene og sånn) hos henne, og det fikk jeg :)
 
Hmm.. stelleveske mangler jeg ...hmhmhmhm
 
Jeg tok alle mine hos jm sist, selv om jeg ikke har hatt noe mot fastlegene mine.

Det var bare litt NOK når jeg i første svangerskap hadde to jm, to fastleger, og en fastlegevikar som tok kontroll på meg, jeg var jo ikke mange nok ganger hos noen til at det ble noe kontinuitet. Jeg ba derfor jm om jeg kunne ta alle kontroller (utenom den første, sånn for blodprøvene og sånn) hos henne, og det fikk jeg :)
Synes det er sånn passe greit å slippe pendle mellom de så lenge jeg er frisk og rask og ikke lider av noe annet en graviditet :p
 
Premie e premie, stas å vunnet nåkka,uansett ka :) Har æ voinne derre stelleveska,så har æ nok tatt den ibruk :)

Premie er premie, og stas å vinne ja.

Men da de smokkene kom slang jeg konvolutten innerst i kleskapet. Jeg har ikke sett på dem enda..
 
Premie er premie, og stas å vinne ja.

Men da de smokkene kom slang jeg konvolutten innerst i kleskapet. Jeg har ikke sett på dem enda..
Det skjønner jeg godt!
 
Premie er premie, og stas å vinne ja.

Men da de smokkene kom slang jeg konvolutten innerst i kleskapet. Jeg har ikke sett på dem enda..
Smokka ja....litjfrøkna mi har aldri brukt smokka....
Kanskje du får bruk for smokkan neste år :)
 
Back
Topp