Stelleveske - igjen!

Hurra! Kjempefornøyd! Den var finere enn jeg trodde :)

Vedlegg

• 1391007921326.jpg
    1391007921326.jpg
    76,1 KB · Visninger: 56
Så bra!
Jeg bestilte den andre du la ut bilde på bare i svart. Spent på om jeg liker den, er jo litt kresen. Men til 399,- til jeg sjansen...

Hurra! Kjempefornøyd! Den var finere enn jeg trodde :)

Jeg har og fått min, forsåvidt fornøyd, men synes stoffet inn i er veldig plastikk og jalla.
Ellers er størrelsen fin synes jeg, også er den lett å tørke av. Skulle ønske de brune sømmene var svarte, da hadde den vært perfekt.

Her fant sambo en billig på ebay som jeg synes var søt også. Er sikkert noe billig drit made in hong kong, men den gjør sikkert nytten sin.
Orker ikke styre så mye med å finne en jeg vil ha, så glad han ordna det for meg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har dere pakket stellevesken?
Ser at mange har den med på føden, det har ikke jeg tenkt til. Burde kanskje, for bagen min er smekkfull.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dere pakket stellevesken?
Ser at mange har den med på føden, det har ikke jeg tenkt til. Burde kanskje, for bagen min er smekkfull.

Nei har ikke med stelleveske på føden, heller ikke pakket den. Pakker jo den fra gang til gang alt ettersom hva en skal på.
Har nok med baggen min. Husker fra sist så hadde vi jo det flyttelasset med oss hjem, hver vår begg, jeg med håndveska, bilstol med baby og masse poser med gaver. Bare et ork, så denne gangen har jeg med minst mulig.

Synes det med fødebagen er vanskelig. Kom til det punktet ser jeg driter i hva som er i :P

Har pakka tinga til baby i den jeg. Og så har jeg planer om å slenge mobil, lommebok og helsekort oppi der også så det blir min "håndveske" :) Så har jeg min egen bag med klær i tillegg - hvor mannen også kan slenge sine ting oppi. Nå har vi fem minutter å kjøre hjem fra sykehuset, så bleier, kremer og skift er liksom ikke vits i å ha med i stelleveska for vår del. Blir anderledes med de som har noen mil å kjøre tenker jeg..

jeg har pakket klær til snuppa i stelleveske. på vårt sykehus får en bare det første sette med klær, det baby har på seg fra føden til barsel, resten må en ha med selv... Og så bleie og sutt til hjemveien da vi må kjøre 1 time.

Jeg har pakket babyens ting i stellevesken. Synes det blir så uoversiktlig å ha det i min store bag :)

Jeg har også pakket babyens klær i stelleveska. Hadde tenkt å ha alt i samme koffert som meg, men jeg klarte ikke velge bort hva jeg skulle ha med av klær, så da ble det så fullt:) Har ikke med noe stelleprodukter eller sånt, bare klær.

Jeg har pakka brystvortekrem, tenkte det var greit. Usikker på om jeg skal ta med skjold/melkeoppsammler.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp