Stelleveske - igjen!

Sniker, hva koster denne? Kjempefin! Lilleprinsen har forresten super service, kjøpt masse der!

Liker at den kan brukes som vanlig veske etterpå, det er dèt jeg har vært på jakt etter :) Savner kanskje et par små rom på utsiden av veska, som jeg kan ha mobil og lommebok i, men det vender jeg meg nok til! Nå har jeg lett så lenge etter en veske jeg virkelig liker, så et par smådetaljer skal jeg klare å se bort i fra! Når jeg tenker etter så lurer jeg på om ikke det er søstra til en kollega av meg som driver denne siden. Mener bestemt at ho sa Lilleprinsen. Kollegarabatt...? ;)

Liker at den kan brukes som vanlig veske etterpå, det er dèt jeg har vært på jakt etter :) Savner kanskje et par små rom på utsiden av veska, som jeg kan ha mobil og lommebok i, men det vender jeg meg nok til! Nå har jeg lett så lenge etter en veske jeg virkelig liker, så et par smådetaljer skal jeg klare å se bort i fra! Når jeg tenker etter så lurer jeg på om ikke det er søstra til en kollega av meg som driver denne siden. Mener bestemt at ho sa Lilleprinsen. Kollegarabatt...? ;)
Kan spare frakt om ikke annet? :p

Den var fin, likte best den første :)

Har du fått din?

Må vente til februarlønna ;) Bestiller den neste uke! Jeg liker godt utseendet på den første, fordi den ser mer ut som en veske. Men jeg tror jeg bestiller den andre, fordi den er større, og jeg ser for meg at den blir fin å bruke som veske til og fra jobb etterhvert. Og så er det litt mer stelleveskepreg over den andre, og det syns jeg faktisk er greit :)

Stelleveske ja... Har en fra bystroom, men syns den passer best når vi skal på lengre turer. Så kikker etter en mindre dom ikke koster flesk..

Vi har bugaboo cameleon-vogn og har sett oss ut en bugaboo organizer.
image.jpg
Liten og nett, og ikke altfor dyr. Vet ikke om vi har behov for en sånn stor bag? Som regel har man vel ikke med seg så mye på en bytur.

Stelleveske ja... Har en fra bystroom, men syns den passer best når vi skal på lengre turer. Så kikker etter en mindre dom ikke koster flesk..

Sjekk ut ebay, der kan du finne praktiske stellevesker som ikke koster så masse :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp