Stelleveske :) Hvilken har du?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvilken stelleveske har du? Trur (hihi) eg må ha meg en ny da den eg har har raknet i stoffet.. Og kunne i grunn tenkt meg en med litt bedre rom plass :)
Så vis meg deres :)

* Er den vanntett?
* Masse rom fordeler / plass?
* osv....
 
Henger på her, ikkje kjøpt det ennå sjøl :)
 
Stelleveske svart.jpg Stelleveske hvit.jpg
Jeg har disse to stelleveskene :)
Det er godt med rom i og stelleunderlag :)
Kjøpt på ebay selvfølgelig ;)
 
Har simo sin.. Helt ok, men brukte ofte en annen bag.. De stelleveskend jeg synes ser praktiske ut, er dyre, så har bare brukt av det jeg har...


❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00
 
blir med på denne jeg og :) synes de fra SmallStuff er så fine, men dessverre også veldig dyre.. Stellevesker er også "diaper bag" på engelsk
 
Ingen faktisk! Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal ha en stelleveske i det hele tatt. Tidligere har jeg foretrukket en sekk slik at jeg kan ha den på ryggen, så jeg orker ikke å kjøpe noe enda.
 
Brukte Emmaljunga sin sist, og kommer nok til å bruke den denne gangen også :)
 
Hva ligger de på i pris på ebay?

Jeg har sydd stelleunderlag med lommer, vattert med voksduk der hvor stellet foregår. Jeg er ingen syekspert, men stellematte var ganske lett å sy - anbefales!

Vurderte å sy stelleveske også, slik at jeg kan lage den akkurat slik jeg vil ha den, men foreløpig vet jeg ikke hvordan jeg vil ha den. Godt mulig jeg også bruker en sekk/veske vi allerede har. Noen som har tips til detaljer som jeg bør få med om jeg bestemmer meg for å sy selv?

Har kjøpt rød tfk vogn, men bagen er olivengrønn, så må også finne stoff i en farge som passer til begge de to.
 
image.jpg Denne har jeg kjøpt ny nå, men har også en fra simo. Så blir å bruke begge to.
Denne heter espresso, og kjøpt på babyshop til 499.
 
Har ikke bilde av den, men det er en emmaljunga som fulgte med vognen vi har arvet som er fra 2005 :p Går ut ifra at den blir å funke bra til sitt bruk.
 
Har ikke bilde av den nå, men en stor og romslig som fulgte med den brukte vognen vi kjøpte! :)
Har ikke sett så nøye på den ennå, kanskje på tide å ta fram ting snart. Hi hi!
så vet ikke om den er vanntett, men vogntrekket skal i utgangspunktet være vanntett, så da burde jo stellebagen som hører til være det også...
 
Back
Topp