Stelleveske, finner ingen

Draapen

Forelsket i forumet
Blir helt matt, jeg finner ingen stelleveske jeg har lyst på. Og nå bør jeg finne en snart. Huff

Jeg syns også det var vanskelig, derfor så endte jeg opp med en Storksak fordi det ikke ser ut som en typisk stelleveske :) hva slags type ser du etter?

Sett på ebay?? :-) vurderer å kjøpe en derifra selv om jeg egentlig har ;-)

Jeg kjøpte på ebay. Betalte vel 88 kr eller noe for den. Siden det er første gangen vet jeg egentlig ikke helt behovet mitt. Så begynner med den og kjøper evt. ny når jeg vet litt mer

Synes de hadde et fint utvalg på lilleprinsen.no :) bestile vår fra storksak der! Gode priser også :)

Jeg vet liksom ikke, har marine blå vogn så tenkt kanskje hvit eller grå.
Jeg tror jeg ville valgt grå farge da. Tror det er lurt med en veske med mange rom så man slipper å ha alt liggende løst oppi. Google diaper bag så kanskje du ser noe fint :)

Vogna mi er brun, har arvet en stelleveske av ei venninne og fått en i bursdagsgave og begge er sorte, men så har jeg en stor romslig veske fra Converse som jeg bestilte over nett og som kom i feil størrelse og farge, vi snakker sjokkrosa O_o. Denne kjøpte jeg for mange år siden og tror jeg endelig skal få bruk for den, fremfor de jeg har.

Så lenge den er romslig og du har oversikten, så trenger du ikke en typisk barne-stelleveske :)

Back
Topp