Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet liksom ikke, har marine blå vogn så tenkt kanskje hvit eller grå.Jeg syns også det var vanskelig, derfor så endte jeg opp med en Storksak fordi det ikke ser ut som en typisk stelleveske hva slags type ser du etter?
Ja men har liksom ikke blitt enig med meg selvSett på ebay?? vurderer å kjøpe en derifra selv om jeg egentlig har ;-)
Ja ser den. har titta en del der å.Jeg kjøpte på ebay. Betalte vel 88 kr eller noe for den. Siden det er første gangen vet jeg egentlig ikke helt behovet mitt. Så begynner med den og kjøper evt. ny når jeg vet litt mer
Jeg tror jeg ville valgt grå farge da. Tror det er lurt med en veske med mange rom så man slipper å ha alt liggende løst oppi. Google diaper bag så kanskje du ser noe fintJeg vet liksom ikke, har marine blå vogn så tenkt kanskje hvit eller grå.
Ja har Google litt. Hadde jeg kunne lokka Michael kors veska mi hadde jeg brukt den.Jeg tror jeg ville valgt grå farge da. Tror det er lurt med en veske med mange rom så man slipper å ha alt liggende løst oppi. Google diaper bag så kanskje du ser noe fint
Skal titte en gang til der;-)Jollyroom.no har mange fine. Veldig fornøyd med min de har veldig mange å velge mellom
Vet ikke om det er til min vogn Brio Go har jegÆ klarte heller ikke å bestemme mæ så da ble æ til å bestille sammensmed vogna så får med samme stil..
Da blir d litt verre.. Æ bestilte fra emmaljunga..Vet ikke om det er til min vogn Brio Go har jeg