Stelleveske eller ikke?

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jeg får ikke bestemt meg for om jeg skal ha stelleveske eller vanlig veske? Synes dette er skrekkelig vanskelig å bestemme seg for dette :)

Jeg skal ha stelleveske. Greit for pappaen å ha alt på en plass om han skal ut, også så veldig veldig godt å kunne ta fram "bare meg-veska" når jeg tar meg noen timer alenetid...:p

Har en svart emmaljunga liggende så vi bruker nok vare den tenker jeg :D har sett noen søte på ebay da for en billig penge men får se :D

Veldig mange fine ja :D

Har finni 5-6 stk, men bruker ebay app så får ikke "klippet" ut bilder av dem. Men kan jo ikke kjøpe så mange. Har sett den ene jeg har funnet I live, var tilfeldigvis ei som hadde den på en vogn en dag jeg var I by'n. Den var rimelig stor, så er litt usikker pga størrelse.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en vanlig veske (Cala&Jade Gumma) og ha sånn rominndeling oppi. Pappaen kommer nok bare til å bruke den stellevesken vi hadde til datteren vår, den er helt enkel og sort (Ryco) :)

Har finni 5-6 stk, men bruker ebay app så får ikke "klippet" ut bilder av dem. Men kan jo ikke kjøpe så mange. Har sett den ene jeg har funnet I live, var tilfeldigvis ei som hadde den på en vogn en dag jeg var I by'n. Den var rimelig stor, så er litt usikker pga størrelse.
Jeg å har sett mange :D men klarer ikke bestemme meg :p hehe men har en fra før da så får se :p har jo egentlig ikke behov for en :p

Tror jeg har bestemt meg for å bruke veska jeg bruker til vanlig. Pappaen er uansett bleie-i-lomma-typen.

Blir det flaskebarn eller mange klesskift får vi heller kjøpe egen veske.

Stelleveske! Både fordi den ofte er mer praktisk feks med stellematte som sitter på og fordi mannen også skal kunne bruke den:D

Back
Topp