Stelleveske/bag

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Hvilken stelleveske/bag har/skal dere kjøpe?

Jeg synes det er såå mange å velge mellom, men hvilken er god?? Vil ha god plass i tilfelle dette også blir flaskebaby.

Jeg kom over denne i dag, den ser jo ut til å ha god plass. Noen erfaringer med den?

Vi har bugaboo sin veske https://www.barnashus.no/bugaboo/st...BwE&gbraid=0AAAAAD5AS5hDXxxZ-jOaH07xRPSOxC6Ri

Den er helt ok, skulle gjerne hatt en med flere rom i. Den koster ganske mye synes jeg , så jeg vet ikke helt om den er verd prisen. Men man kan henge den på bugaboo-vognen og det er veldig praktisk. Ellers har vi organiser på vogna, og nå når barnet er 2 så bruker vi kun den når vi har med vogn, det er kanskje beste kjøpet vi har gjort. https://www.barnashus.no/bugaboo/or...BwE&gbraid=0AAAAAD5AS5hDXxxZ-jOaH07xRPSOxC6Ri

Vi har også Bugaboo sin, kjekk siden den kan festes rett i rammen på vognen, er vanntett under og vanntett ved glidelåsen. Ville nok brukt den uansett hva vogn vi hadde kjøpt mtp funksjonalitet.

Vi les jeg, kjøpte først stellevesken fra Konges Sløjd men den er DIGER, altså den tok hele kurven under vogna, den var så diger at vi måtte rote skikkelig for å finne hva vi skulle ha, samt at den er i typisk stoff materiale og det er lite praktisk med været vi får servert i Norge, kunne ikke sette den på bakken fordi er jo stoff der og. Men den brukes nå som overnattings bag eller bag til svømming, somsagt den er svær så den fungerer ypperlig der :)

Hvilken stelleveske/bag har/skal dere kjøpe?

Jeg synes det er såå mange å velge mellom, men hvilken er god?? Vil ha god plass i tilfelle dette også blir flaskebaby.

Jeg kom over denne i dag, den ser jo ut til å ha god plass. Noen erfaringer med den?

Den stellevesken jeg refererer til i forje innlegg, super hvis du trenger myyye plass, men somsagt den er svær, tar mye plass under og foran vognen, mye mer klumpete enn jeg så for meg samt at den absolutt ikke tåler vann mtp stoffet den er laget av. Men absolutt en fin veske, masse plass, mange rom osv :)

Aner ikke, har pleid å kjøpe den som "hører til" vogna :happy: Som blir Bugaboo. Men sist hadde vi Emmaljunga. Helt ok.

Den stellevesken jeg refererer til i forje innlegg, super hvis du trenger myyye plass, men somsagt den er svær, tar mye plass under og foran vognen, mye mer klumpete enn jeg så for meg samt at den absolutt ikke tåler vann mtp stoffet den er laget av. Men absolutt en fin veske, masse plass, mange rom osv :)
Er det samme bag som jeg linket til? Det står at den er vannavvisende:oops:

Aner ikke, har pleid å kjøpe den som "hører til" vogna :happy: Som blir Bugaboo. Men sist hadde vi Emmaljunga. Helt ok.
Jeg hadde også emmaljunga sist, den var helt ok. Har sett litt på stokke sin, siden jeg har stokke vogn denne gangen, men det hadde kanskje vært greit å sett den på ekte..

Ble usikker på om vi skal ha Bugaboo da jeg så en skikkelig billig Nnen type vogn på finn nå haha. Kunne spart haugevis med kr.

Da må jeg i så fall kjøpe en eller annen svart stellebag :P

Jeg tror kanskje det blir Done by deer sin svarte, quilta veske :) den så romslig ut. Vogna er i hovedsak svart.

Ja, den gjør det :) Litt dyr bare
Nå har jeg sett på Storstork og Konges sløjd, så denne var jo veldig billig i forhold :laughing001:laughing001
Men hvis jeg resetter hjernen, så er den dyr ja.. kanskje det finnes en pent brukt på finn?

Tenkte kjøpe den som tilhører vognen vi har (bugaboo).. har stelleveske, men irriterte meg at den alltids sklei ned på vognen.. så nå blir det bugaboo som kan festes på vognen

Back
Topp