Stelleunderlag??

Kinereiten

Flørter med forumet
Litt teit spm. egentlig...  Men..
Hva har dere tenkt å bruke som stelleunderlag?? 
Jeg foreslo for sambo at vi bare kunne bruke de små håndklærne på badet oppe, men det var ikke han så enig i.. Så prøvde han å forklare meg hva de brukte på hans to tidligere barn uten hell...
Jeg har kjøpt vaskekluter og gaskluter, men hva skal jeg kjøpe som underlag?? Er det noe spesiellt de bruker?? 

Jeg har tenkt å kjøpe stellematte på ikea, evt trekk til denne, men kommer nok til å bruke små håndklær under lillejenta uansett, i tilfelle små uhell på stellebordet :)

Jeg tror de fleste bruker håndduker ja. Men vet om noen som kjøper engangstisselaken. De er blå og firkantete og kjøpes på apotek. 50 stk i pk tror jeg, men vet ikke prisen på dem.

Ychri skrev:
Jeg har tenkt å kjøpe stellematte på ikea, evt trekk til denne, men kommer nok til å bruke små håndklær under lillejenta uansett, i tilfelle små uhell på stellebordet :)

Må selfølgelig ha stellematte av noe slag under håndduken ja.

Stellematte og flanllkluter.. Tar mindre plass i vasken en håndkler :-)

Har kjøpt stellematten fra ikea som er av plast med lett avtagbart trekk som er super lett å vaske i tillegg til at det fulgte med ett i reserve.. Hvis ikke jeg hadde hatt de to trekkene så hadde jeg kjøpt noen myke små håndklær til å legge under babyen :-)

Jeg regner med at vi kommer til å bruke små håndklær oppå stellematten, men har sett at de har engangs papirmatter ellerr noe sånt på butikkene også. Det går kanskje ann å bruke om dere ikke vil ha håndklær under?

Små hvite handklær! Har kjøpt på princess...5 stk i pakken til 99 kr :) Brukte de til gutten min også! Han er 2.5 år nå og har sine fortsatt :)

Har stellematten fra ikea og trekk som hører til. Fordelen med disse er at de sitter på plass og ikke krøller seg, men håndklær funker jo fint det og :)

Jeg har en stellemadrass oppå stellebordet. Oppå der igjen et sånn babyhånkle med hette på, og oppå der igjen har jeg et lite håndkle nede under stumpen til å tørke stumpen etter stell. Det har jeg pleid å skifte hver dag, mens det store med hette gjerne ligger noen dager. Syns det er greit å skille litt på det man bruker oppe og nedentil.

Stellematten min er forresten trekt med plast og enkelt å vaske når de tisser på stellebordet. Man bør ha litt gode håndkler oppå. For babyer liker ikke ligge naken. Så da kan man legge kantene litt over babyen mens man steller og skifter på de.. :)

Stellematten og et lite håndkle. Funker så fint atte :D

Back
Topp