Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan absolutt anbefale Leander eller tilsvarende. Vi bruker det med et vanlig håndkle oppå. Så vasker vi håndkler i maskin med annet på 60 grader, og kan vaske over matta hvis det har gått igjennom håndkle.
Ellers kan et tips være å løsne bleia litt, og la henne ligge litt med halvåpen bleie noen minutter før du tar den av og bytter. Sparer meg for mange skift og lekkasjer.

Jepp, mye vasking, men kjører stort sett en sekstigrader hver dag nå uansettJeg har begge deler faktisk. Både Vädra stellematte fra IKEA og Leander oppå en stellekommode. Det ser sånn ut:
Vis vedlegget 469121
Har et håndkle oppå stellematten, mest for at det skal være litt mykere/varmere for baby. Går det igjennom er det veldig lett å tørke av! Bruker bare alle slags godt brukte håndklær som jeg ikke er noe redd for.
Med førstefødte brukte jeg to håndklær oppå Vädra, et sånt medium håndkle og så en klut akkurat der rumpa var. Men det gikk likevel igjennom som medfører mange runder i vaskemaskin med både håndklærne og trekkene til stellematten - som du sikkert har erfart allerede.