Stellesekk

Forglemmegei8

Betatt av forumet
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Hei! Noen som har erfaring med stellesekk? Har sett på tinkafu og kaos, er så usikker! Noen med erfaring å dele? :) :)

Praktisk og upraktisk. Har det men bruker stelleveske. Stellesekken er ikke så praktisk på vogna. Jeg tråkka bare på selene. Men pakkingen i den er praktisk. Jeg skulle ønske den med seng/stellebord kom før mine ble for store.

Har tinkafu stellesekk, men bruker den kun på lengre turer. På små turer bruker jeg kun tinkafu organizer :)

Jeg er så glad for at vi valgte stellesekk. Du får armene fri og vi har hvertfall hatt plass til alt vi trenger.

Det var det jeg også tenkte :) Synes den fra tinkafu ser littstor ut på vognen, funker det fint?:)

Den er stor til å henge på det typiske stedet man henger sekk/veske på ja. Men det skal man jo heller ikke, og kan ødelegge garantien på vogna om det skulle skje noe :nailbiting: har pleid å ha den på ryggen eller i kurven under. Men den er altså GENIAL. Kan funke helt fint som en weekenbag liksom. Rommer kjempe mye :)

Elsker stellesekk, behøver ikke henge på vogn. Har selv en som er poppis fra eBay :p hatt den i snart 4 år

Vi har stellesekk fra Kaos, og den er helt super. Hadde veske før, men syns den var mye mer uoversiktlig. Mye enklere å slenge en sekk over skulderen når du skal karre deg ut av et stellerom på kjøpesenter, med ungen under ene arma og uttissede klær og bleieposer i den andre :playful:

Back
Topp