Stellesekk/stelleveske

Anine91

Gift med forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Hvilken stellesekk/stelleveske ønsker du deg, eller allerede har gode erfaringer med?

Her blir det nok stellesekk, men er litt usikker på hvilken... Må bli en som er litt unisex, som mannen også kan bære uten at han ser ut som han "låner" babyen.:p

Sikler på tinkafu stellesekken i Cognac farge.
Eller så har jollyroom en variant Bellotte Sofia, som er latterlig mye billigere haha!!! Men stellesekk er finere og mer praktisk, tror jeg. :rolleyes:

Eller så har jollyroom en variant Bellotte Sofia, som er latterlig mye billigere haha!!! Men stellesekk er finere og mer praktisk, tror jeg. :rolleyes:
Ja, Tinkafu-sekken ser jo helt smashing ut:happy: Det er den jeg har tenkt på, og samtidig unnskyldt meg med at "jeg kan jo bruke den etterpå også".:p Sekk er sekk:D

Hehe, ja det er vel en del billigere når det ikke er ekte skinn;)

Ja, Tinkafu-sekken ser jo helt smashing ut:happy: Det er den jeg har tenkt på, og samtidig unnskyldt meg med at "jeg kan jo bruke den etterpå også".:p Sekk er sekk:D

Hehe, ja det er vel en del billigere når det ikke er ekte skinn;)
Men tinkafu sin er vel ikke ekte skinn den heller? "Lærimitasjon" :rolleyes::pompus:

Men tinkafu sin er vel ikke ekte skinn den heller? "Lærimitasjon" :rolleyes::pompus:
Åhh, blandet med Kaos sin. Der ser du... :rolleyes: Ikke rart den er så mye dyrere! Jaja, da ble det oppgradering i budsjettet...:smiley-ashamed005

Ja, den er på min ønskeliste også!

Oi, den Tinkafu stellesekken hadde aldri jeg sett før. Den tror jeg vi må ha! Jeg tror jeg synes classic var finest, men må se de i virkeligheten først. Er det noen som har prøvd den? Vi har hatt stelleveska til Emmaljunga, den var vi ikke så fornøyd med.

Hvilken stellesekk/stelleveske ønsker du deg, eller allerede har gode erfaringer med?

Her blir det nok stellesekk, men er litt usikker på hvilken... Må bli en som er litt unisex, som mannen også kan bære uten at han ser ut som han "låner" babyen.:p
Kjøpte en blå fjellreven kånken til formålet, mini er straks tre og den er jo helt topp å ha med seg rundt med skiftetøy og litt niste. Blir å bruke samme for neste! Passer veldig bra både for mor og far!

Vi har tinkafu cognac og den er helt genial!
Tok den som blir firkantet når man åpner. Skal aldri ha noe annet, mannen er også happy med det

Vi har den første du nevner.
Genial

Har en veldig grei stellesekk fra eBay. Blir nok til at vi bruker den nå og.

Ønsker meg også stellesekk. Har ei stelleveske søstra mi låner, men jeg er så usikker på tilstanden på den...

Helt fin, følger med kroker.
Vi har den på elite city.
Når ryggen er nede blir det litt trangt for bena å gå da den er stor.
Men, ikke noe hinder foreløpig:)
Absolutt noe jeg skal vurdere fremover da jeg har 3 barn og trenger tilgang til skift til de eldste også. Nå har jeg emmaljunga sin originale stelleveske som følger med når man kjøper ny vogn, den er liten og trang.

Absolutt noe jeg skal vurdere fremover da jeg har 3 barn og trenger tilgang til skift til de eldste også. Nå har jeg emmaljunga sin originale stelleveske som følger med når man kjøper ny vogn, den er liten og trang.
Vi venter nr 4 nå.
Ville absolutt fått for den hadde jeg vært deg, noe heeel annet enn ordinære stellevesker :)

Jeg ønsker egentlig en stelleveske som passer til vognen men ser ikke ut som easywalker har slikt :(

Back
Topp