Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, Tinkafu-sekken ser jo helt smashing utSikler på tinkafu stellesekken i Cognac farge.
Eller så har jollyroom en variant Bellotte Sofia, som er latterlig mye billigere haha!!! Men stellesekk er finere og mer praktisk, tror jeg.![]()
Det er den jeg har tenkt på, og samtidig unnskyldt meg med at "jeg kan jo bruke den etterpå også".Men tinkafu sin er vel ikke ekte skinn den heller? "Lærimitasjon"Ja, Tinkafu-sekken ser jo helt smashing utDet er den jeg har tenkt på, og samtidig unnskyldt meg med at "jeg kan jo bruke den etterpå også".
Sekk er sekk
Hehe, ja det er vel en del billigere når det ikke er ekte skinn![]()

Åhh, blandet med Kaos sin. Der ser du...Men tinkafu sin er vel ikke ekte skinn den heller? "Lærimitasjon"![]()

Ja, den er på min ønskeliste også!Sikler på tinkafu stellesekken i Cognac farge.
Eller så har jollyroom en variant Bellotte Sofia, som er latterlig mye billigere haha!!! Men stellesekk er finere og mer praktisk, tror jeg.![]()
Kjøpte en blå fjellreven kånken til formålet, mini er straks tre og den er jo helt topp å ha med seg rundt med skiftetøy og litt niste. Blir å bruke samme for neste! Passer veldig bra både for mor og far!Hvilken stellesekk/stelleveske ønsker du deg, eller allerede har gode erfaringer med?
Her blir det nok stellesekk, men er litt usikker på hvilken... Må bli en som er litt unisex, som mannen også kan bære uten at han ser ut som han "låner" babyen.![]()
Vi har den første du nevner.Sikler på tinkafu stellesekken i Cognac farge.
Hvordan er det å henge den på vogn for eksempel?Vi har tinkafu cognac og den er helt genial!
Tok den som blir firkantet når man åpner. Skal aldri ha noe annet, mannen er også happy med det
Man fester den med to borrrlås-håndtak som er ekstra på sekkenHvordan er det å henge den på vogn for eksempel?

Helt fin, følger med kroker.Hvordan er det å henge den på vogn for eksempel?
Absolutt noe jeg skal vurdere fremover da jeg har 3 barn og trenger tilgang til skift til de eldste også. Nå har jeg emmaljunga sin originale stelleveske som følger med når man kjøper ny vogn, den er liten og trang.Helt fin, følger med kroker.
Vi har den på elite city.
Når ryggen er nede blir det litt trangt for bena å gå da den er stor.
Men, ikke noe hinder foreløpig![]()
Vi venter nr 4 nå.Absolutt noe jeg skal vurdere fremover da jeg har 3 barn og trenger tilgang til skift til de eldste også. Nå har jeg emmaljunga sin originale stelleveske som følger med når man kjøper ny vogn, den er liten og trang.